2016 m. sausio 4 d., pirmadienis

MAYBELLINE NEW YORK The Falsies Push Up Drama blakstienų tušas


Aš jau mačiau Maybelline naujieną parduotuvėse, todėl galima drąsiai išsakyti savo nuomonę, nes skaitytojams nereikės ieškoti kur nusipirkti, kaip dažnai būna su Catrice ir essence produktais. Metų pradžioje Maybelline turi kaip niekada daug naujienų, aš visas gavau testavimui, todėl po truputi bandau parodyti jums. Pradėsime nuo blakstienų tušo MAYBELLINE NEW YORK The Falsies Push Up Drama




Gamintojo aprašymas:


Blakstienų tušas MAYBELLINE NEW YORK The Falsies Push Up Drama – tai seksualiausia metų naujiena. Išbandyk dirbtinių blakstienų efektą „Push-up“! Šio tušo šepetėlis su išgaubtais šereliais pakels kiekvieną tavo blakstieną, o naujoji kreminė tekstūra suteiks neįtikėtiną apimtį. Tavo blakstienos dar niekada nebuvo tokios dramatiškos.


Kaina su 15% nuolaida Drogas parduotuvėje 9,34 EUR

Įpakavimas:







Rezultatas:








Mano nuomonė:

Kiek gerų užsienio blogerių atsiliepimų aš skaičiau būtent apie šį tušą, todėl nekantriai laukiau, kada tušas pasieks Lietuvos rinką ir mūsų parduotuves. Aš gavau šį tušą testavimui prieš geras dvi savaites su kitomis naujienomis. Neslėpsiu, šitas tušas iš karto atkreipia į save dėmesį dėl labai ryškaus ir gražaus įpakavimo. Tačiau šitoje vietoje noriu paminėti ir minusą, reikia pastoviai valyti tušą nuo pirštų antspaudų, tačiau tai smulkmena. Atidarome ir matome pakankamai didelį guminį šepetėlį, kuris gerai nudažo ir prašukuoja blakstienas. Aš pradžioje išbandžiau tušą, o tik dabar skaitau aprašymą, na man visada taip būna. Ką aš noriu pasakyti, apimties ant savo blakstienų aš nematau, ilgis - yra, blakstienos labai ilgos ir gražios, pakeltos ir atskirtos. Tušas vidutinio tirštumo konsistencijos, ryškiai juodos spalvos. Maybelline tušas nedirgina akių, išsilaiko visą dieną, paprastai nusiplauna, tačiau man L'oreal Red Carpet tušas patiko žymiai labiau, tokių blakstienų kaip su L'oreal aš neturėjau niekada.  Maybelline The Falsies Push Up Drama blakstienų tušas tai nuostabus tušas kiekvienai dienai, o L'oreal ypatingoms progoms.

PS. dar vienas pastebėjimas, žiūrime Promo nuotrauką ir matome, kad šepetėlis rožinis, o realybėje juodas. Smulkmena? Spalva neturi rezultatui jokios reikšmės? Tačiau norėtųsi reklaminių nuotraukų arčiau realybės.

PR sample



SHARE:

2 komentarai

  1. Šepetėlio galiukas tikriausiai ir yra rožinis, tiesiog reiktų nuplauti tušą, kad tai pamatyti :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu ižbandžiusi daugybę tušų ir nė vienu iš Maybelline nebuvau labai nusivylusi, tačiau šis, nors ir išraiškingos bei prabangios išvaizdos tušas, man pasirodė- kažkas siaubingo. Blakstienos nė nepasiriečia, sulimpa, pasidengia storai ir netolygiai.Ir visa tai tikrai ne siekiamas dirbtinių blakstienų efektas...tokia mano nuomonė.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig