2016 m. gegužės 18 d., trečiadienis

„The ONE Matt Lip Sensation“ skysti lūpų dažai (I dalis)


Labas rytas, mano brangieji, matiniai lūpų dažai jau tapo savotišku mados kultu, kiekviena kosmetiką gaminanti kompanija privalo pristatyti savo matinių lūpų dažų seriją. Šiandien mano rankose net 6 skirtingų atspalvių „The ONE Matt Lip Sensation“ skystieji lūpų dažai, ant lūpų planuoju parodyti 3 atspalvius, žiūrime nuotraukas.






Pasitikite sensaciją – pirmuosius skystus „Oriflame“ lūpų dažus, kurie padarys lūpas provokuojančias ir viliojančias! Gausioje paletėje yra 10 ryškių matinių atspalvių. Lengvą tarsi oras „The ONE Matt Lip Sensation“ skystų lūpų dažų tekstūrą lengvai užtepsi. Drėkinamoji formulė puoselėja lūpas, jų neišsausina. Patogus aplikatorius pasirūpina, kad lygiai ir sodriai užteptum. Lengva putų tekstūra ir ypatingai išraiškingi atspalviai padovanos lūpoms užburiantį patrauklumą.


Kaina: 9,90 EUR

Kur pirkti: www.oriflame.lt

Įpakavimas:

Spalvos:

Boysenberry
Pink Velour
Toffee Cream
Red Velvet
Rouge Suede
Raspberry Cloud











Rezultatas:


Spalva: Toffee Cream





Spalva:  Pink Velour






Spalva:  Raspberry Cloud





Mano nuomonė:

Oriflame matiniai skysti lūpų dažai labai primina putėsius, tekstūra be galo maloni ir nedžiovina lūpų.  Spalvų įvairovė tikrai didelė, pristatomos net 10 atspalvių. Man leido išsirinkti patikusias spalvas, būtent todėl mano rankose tiek daug ryškių ir raudonų lūpų dažų atspalvių. Aš galiu pasakyti atvirai, spalvos ant lūpų neatrodo taip ryškiai, kaip įpakavime, todėl galima nebijoti, spalvos tikrai tiks kiekvienam iš jūsų. Dar vienas dalykas, Oriflame skystųjų lūpų dažų kokybė priklauso nuo atspalvio. Man labiausiai patiko (iš išbandytų atspalvių) Raspberry Cloud atspalvis. Graži, sultinga ir neutrali fuksija, nesausina lūpų, dengiasi labai lygiai ir gražiai, išsilaiko apie geras penkias valandas (jeigu nevalgyti). Mažiausiai patiko Nude Toffee Cream atspalvis, jis dengiasi nelygiai, paryškina visus lūpų šerpetojimus, o po gerų dviejų valandų tiesiog subėga į raukšleles, tai vienintelė spalva, kuria norėjosi nuvalyti iš karto. Pink Velour šiltas rožinis atspalvis, įpakavime atrodo kiek ryškiau, nei realybėje, jo konsistencija ir rezultatas ant lūpų man labai patiko. Išsilaiko ant lūpų apie 3 valandas, spalva neblunka ir atrodo labai gražiai net darant dieninį makiažą.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad nekantriai laukiu galimybės išbandyti dar kelis raudonus ir tamsiausią Boysenberry spalvą, būtinai parodysiu rezultatą bloge. O mano nuomonė apie Oriflame naujienas yra 50/50, kaip ir dažniausiai būna, matinės Nude spalvos labai kaprizingos ir probleminės, o ryškios spalvos atrodo gražiausiai.


PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig