2016 m. rugpjūčio 26 d., penktadienis

Are you ready so Selfie? Su PUPA kontūravimo palete Contouting&Strobing


Kas kaip ne blogeriai daro daugiausiai selfie nuotraukų? Kas kaip ne blogeriai žino viską apie kontūravimą? Būtent todėl mano rankose nauja PUPA kontūravimo palete Contouting&Strobing paletė, kuri idealiai tinka veido pagyvinimui, strobingui, bei kontūravimui.





Įpakavimas:








Rezultatas:








Mano nuomonė:

Dauguma draugų ir pažįstamų giria mano ryškius skruostus, na taip, gal jie ir yra, tačiau užtepus storą kreminės pudros sluoksnį darant makiažą renginiams, jie dingsta be žinios. Veidas atrodo visiškai nenatūraliai ir negražiai, tiesiog plokščias, daugiau ir pasakyti nėra ką. Vien skaistalais situacijos nepagerinsi, todėl į pagalbą skuba kontūravimas. Man patogiausiai naudoti paletes, nei priemones atskirai. Kokios be būtų fainos MAC spindesio suteikiančios pudros, aš už kompaktiškumą ir priemones kontūravimui vienoje vietoje. 
Būtent tai ir siūlo mums PUPA, tobulą kontūravimo palete Contouting&Strobing. Čia dviejų spalvų matinės bronzinės pudros, vienas atspalvis šaltas, kitas kiek šiltesnis. Dauguma sako, kad kontūravimo spalva turi būti šaltai pilka, nieko panašaus, kontūravimo spalva turi tikti prie jūsų veido odos atspalvio, ne visiems tinka pilkai rudas atspalvis, todėl kartais reikia maišyti. Ne, aš nenoriu pasakyti, kad kontūras turi būti visiškai oranžinis, tikrai ne, bet turint šiltos spalvos plaukus, gal nereikia naudoti labai daug šaltų tonų? Aš manau, kad šaltas kontūras turi būti ištušuotas su kiek šiltesniu, plius pabrėžtas su šviesios spalvos pudra. Būtent tai ir siūlo PUPA kosmetikos gamintojas, na o apie higlighterio grožį manau šnekėti nereikia. Tiesą, paletės būna 3 tonų, mano paletės numeriukas antrasis. Tačiau mano pasirinkimas tik dėl higlighterio spalvos, dievinu šaltus, rožinius tonus ir nekenčiu bronzinių, šiltų ir geltonų atspalvių. Na, kiekvienam savo, o aš jau savo atspalvius atradau.
Kontūravimo paletės Contouting&Strobing pigmentacija ir tekstūra tobula, maloniai tepasi, šilkinė ir suteikia veidui matiškumo. Dar vienas labai didelis pliusas, sunku padauginti su spalva, todėl merginos, kurios tik daro savo pirkus žingsnius makiažo it kontūravimo sferoje atras kažką naujo be baimės padauginti spalvos ir atrodyti juokingai. Įpakavimas juodas su auksu, pirštų antspaudai lieka, tačiau tai smulkmena, svarbiausiai rezultatas, o jis tikrai geras.

PUPA kontūravimo paletės Contouting&Strobing greitai bus galima ieškoti Kristiana ir Kosmada parduotuvėse, nepraleiskite tobulos naujienos.

PR sample


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig