2016 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Beauty Talk 2016.08.11


Pagaliau, pagaliau įveikiau Beauty Talk rubriką, skubu į miestą, turiu kelis susitikimus ir renginį vakare, todėl laiko rašymui vis mažiau ir mažiau, ech, tas rudens sezonas. Šiandien Beauty talk rubrikoje nauji drabužių derinukai, noriu iš karto pasakyti, man labai patiko Darjos pasirinkimas, tobulai, tiesiog tobulai, tad kiečiu geri kavą kartu ir skaityti geriausių Lietuvos mados ir grožio blogerių įrašus.




Beauty Talk rubriką noriu pradėti nuo gražiausio šio savaitės (mano akimis) Darjos drabužių derinuko, tamsiai mėlynos kelnės, baltas ilgas švarkas, vienu žodžiu, viskas atrodo tobulai, mano komplimentai ir audringi plojimai.


Sandra savaitgalį praleido pajūryje, jos labai žaimsingo drabužių derinuko detalės jau bloge:


Juoda suknelė bet kur ir bet kada, tinka bet kokiai progai, būtent toks Simonos šios savaitės pasirinkimas. 


Orange is the new black, pilnai sutinku, tokios šiltos spalvos idealiai tinka rudeniui, o jeigu derinti jas su pilkais ir pieno spalvos aksesuarais, gaunasi tobulai.



Milda kviečia savo skaitytojus į www.inhair.lt parduotuvę, neslėpsiu, tai ir mano mėgstamiausia parduotuvė, kur galima atrasti tai, kas tinka būtent tavo plaukų tipui, išbandyti vietoje ir gauti profesionalią konsultaciją.


Bellapierre - mineralinė kosmetika, kuri tikrai verta dėmesio ir sumokėtų pinigų, atsiliepimą apie lūpų blizgesių rinkinuką skaitome Modestos bloge


MAC, MAC, MAC, kokios spalvos, tekstūros ir naujos kolekcijos. Aš pastoviai žiūriu visų kolekcijų promo nuotraukas ir bandau spėlioti ką gausiu testavimui, o Kotrynos bloge skaitome apie vasaros naujienas, kurias dar galima rasti parduotuvėse.


Karolina savo blogo skaitytojams pasakoja apie spąstus grožiui, tokius kaip nagų kramtymas, rankų nesaugomas nuo saulės ir t.t. Labai rekomenduoju perskaityti


Patricijos bloge netikėtai atradau nematytą nagų priežiūros priemonių brendą Jessica, laukiame dar daugiau atsiliepimų, o kol kas skaitome apie nagų odelių kremą


Man labai patinka Monikos rašymo stilius, todėl su dideliu malonumu perskaičius įrašą apie dalyvavimą Uoga Uoga konkurse. Aš esu kelis kartus dalyvavusi konkursuose, bet ne karto nelaimėjo, nesišypso man konkurso Fortūna.


Progresas žengia į priekį, naujienų vis daugiau ir daugiau. Lietuvoje mes tik spėjome išbandyti garsiuosius L'oreal klasikinius Cushion'us, o užsienyje jau galima rasti ir Cushion de Soleil. Kaip pavydžiu... Plačiau Indrės bloge.


Man Atristry vasaros kolekcija labai patiko, tačiau niekada negalėjau pagalvoti, kad ji gali patikti ir Živilei, natūralios kosmetikos mylėtojai ir gerbėjai. O man labai patiko Živilės makiažai.


Atrodo kas gali būti naujo, o vat atidarau Salomėjos blogą ir pamatai tai... naujus spalvotus Blond Me  purškiklius, kurių man labai labai labai reikia, ypač rožinės ir pilkos spalvos. daugiau naujienų bloge


Apie Golden Rose nagų lakus skaitome Viktorijos bloge, spalvos labai gražios ir vasariškos, tačiau mano mėgstamiausiais lieka ANNY



Tokia buvo mūsų madinga grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig