2016 m. rugpjūčio 19 d., penktadienis

Makeup Revolution Oil Control matiškumo suteikiantis makiažo fiksatorius


Gero penktadienio vakaro, mano brangieji, šiandien šnekėsime labai įdomia tema, noriu aptarti makiažo fiksavimo būtinumą ir pasirinkimą. Aš esu išbandžiusi nemažai priemonių, nuo MAC ir Inglot (priemonių skirtų profesionalams) iki pigesnių, tokių kaip Make Up Revolution. Tiesą sakant, netikėjau, kad makiažo fiksatorius gali suteikti matiškumo, tačiau patikėkite, jis tikrai veikia.



Gamintojo aprašymas:

Makeup Revolution Oil Control matiškumo suteikiantis makiažo fiksatorius užfiksuos Jūsų makiažą, sukontroliuos riebalų išsiskyrimą ir suteiks matiškumo. Priemonė išsilaiko virs 12 valandų.

Talpa: 100 ml.

Kaina: 7,49 EUR

Kur pirkti: www.topbeauty.lt

Įpakavimas:








Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau, esu išbandžiusi be galo daug priemonių, tačiau ne viena nepaliko tokio didelio įspūdžio kaip Makeup Revolution. Tiesiog tikėjau, kad panaudojus tokio tipo priemonę, makiažas išsilaiko ilgiau, purškiau iš įpročio, nes visi taip daro., bet dažniausiai naudojau MAC fiksatorių šešėliams spalvoms paryškinti. Pradžioje negalėjau net pagalvoti, kad paprastas purškiklis gali suteikti matiškumo, tačiau priemonė pateisino visus lūkesčius. 
Aš negaliu pasakyti, kad Makeup Revolution Oil Control makiažo fiksatorius suteikia matiškumo riebiam veidui, buvo riebus veidas, papurškiau - matinis. Ne, taip nėra. Tačiau padarius makiažą ir papurškius priemonę ant veido, makiažas laikosi visą dieną, plius matinis efektas išsilaiko žymiai ilgiau, higlighteris nenubėga ir nesubėga į poras, veidas nesiriebaluoja. Stebuklas? o taip, tačiau purškiklis nesausina odos, netraukia ir nekemša porų.  Labai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems, manau Makeup Revolution Oil Control patiks riebios odos savininkėms. Vienintelis minusas, kurį pastebėjau, purškiamos priemonės kvapas, vaistinis žolelių, man nėra super malonus, tačiau jis labai greitai išgaruoja ir nesijaučia. Iš kitos pusės gerai, kad alkoholio kvapas nesijaučia, nors jis priemonės sudėtyje antroje vietoje, jeigu nebūčiau perskaičius sudėties, niekada nepagalvočiau.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Makeup Revoliution nenustoja stebinti, kas ne priemonė, tas stebuklas, ypač vertinant žemą kainą.


PR sample














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig