2016 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

Michael Kors Is Always a Good Idea


Aš manau visi jau puikiai žino, esu išskirtinė Michael Kors gerbėja ir mylėtoja, ne taip, kad pasižiūriu žurnalus, nueinu į parduotuvę ir įsivaizduoju, kad man labai patinka. Turiu, nešioju ir perku pastoviai. Šnekant apie MK, norisi kelis žodžius pasakyti apie rankines, jos tikrai kokybiškos ir gražios, vertos kiekvieno sumokėto cento, todėl kas neturi ir nematė, labai rekomenduoju susipažinti su siūlomu asortimentu. Neįmanoma nepasakyti apie laikrodžius, kurių turiu net 3 poras, atrodo kam tiek reikia, bet negaliu sustoti pirkti, kiekvienas aksesuaras yra išskirtinis. Būtent todėl skubėjau į MK rudens kolekcijos pristatymą, na o išėjome su dovanomis. kas gali būti geriau nei dovana, tik MK dovana...



Garbės žodžio, buvau pasiruošusi kosmetinei, užrašų knygutei, katalogui, bet kai pamačiau, netekau žado, wow, tobula, tiesiog tobula.








Aš jau mačiau MK juvelyrinius papuošalus Mados Prieskonių parduotuvėje, tačiau MK parduotuvėje PC Europa jų žymiai daugiau, pasirinkimas gana didelis. Aš prisipažinsiu, kad papuošalų neturėjau, tačiau laikrodžiai nešiojasi labai gerai, todėl manau ir papuošalai nenusileidžia, pagyvensim, pamatysim. Kainos nėra žvėriškos, todėl, manau prieinamos daugeliui. Kodėl aš padariau labai daug nuotraukų? Nes noriu apsaugoti Jus nuo klastočių ir padirbinių, Lietuvoje originalius Michael Kors papuošalus galima nusipirkti tik Mados Prieskoniai ir Michael Kors parduotuvėje PC Europa.

Atrodo kaip iki pilnos laimės mažai reikia, a ne?










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig