2016 m. rugsėjo 5 d., pirmadienis

Sigma Extreme Color Payoff Kit šepetėlių rinkinys


Prisiminate, sakiau, kad visiškai neverta pirkti Sigma šepetėlių rinkinių, geriausiai nusipirkti po vieną šepetėlį tų, kurių tikrai reikia, tačiau šitas akių šepetėlių rinkinys man be galo patiko ir tiko, todėl šiandien aptarsime kiekvieną šepetėlį, kaip naudoti ir kokiam tikslui jis skirtas.





Sigma Extreme Color Payoff Kit šepetėlių rinkinys susideda iš šešių skirtingų šepetėlių, skirtų padengti akių šešėlius, pagrindus ir pravedimus.
Į Extreme Color Payoff Kit šepetėlių rinkinį įeina:
  • E20S - Short Shader
  • E30S – Pencil
  • E44 - Firm Blender
  • E57 - Firm Shader
  • E58 – Cream Color
  • E59 – Wide Shader
Sigma Extreme Color Payoff Kit ypatumai:
  • Didžioji dalis Sigma šepetėlių yra pagaminti iš specialių sintetinių pluoštų: SigmaTech™ ir Sigmax®. Abiejų linijų šepetėlių šereliai yra pagaminti iš termoplastinių polimerų, kurių skaidulos itin plonos ir švelnios. Tokie šereliai efektyviai paima reikiamą kiekį produkto ir jį tolygiai padengia ant veido odos. Tinka naudoti tiek su pudros, tiek su skystos, tiek su kreminės konsistencijos kosmetikos priemonėmis. Šereliai beveik visiškai nesugeria drėgmės, yra stiprūs ir pakankamai stangrūs todėl skystos ar kreminės konsistencijos produktai negadina jų, jie yra ilgaamžiai. Taip pat šie specialūs SigmaTech™ ir Sigmax® pluoštai yra hipoalerginiai todėl nesukels jokios alergijos net ir jautriausiai odai.
  • Visų Sigma šepetėlių rankenėlės yra gaminamos iš atidžiai parinktos lengvos ir aukšto atsparumo medienos iš atsinaujinančių šaltinių. Kiekviena rankenėlė yra atskirai šlifuojama ir poliruojama, tada gruntuojama ir dažoma iki kol tampa visiškai ištobulinta.
  • Sigma šepetėlių metaliniai antgaliai yra gaminami iš specialaus, ilgalaikio ir funkcionalaus lydinio - SigmaAlloy™. Tai specialus metalų lydinys, pagamintas iš vario ir cinko, kuris yra gerokai patvaresnis nei aliuminis ar plastikas. SigmaAlloy™ metaliniai antgaliai turi antibakterinių savybių, be to yra atsparūs rūdijimui, todėl tarnauja tikrai ilgai ir atrodo nepriekaištingai.
Kaina: 65,99 EUR

Kur pirkti: www.topbeauty.lt

Įpakavimas:











Mano nuomonė:

Aš galiu pasakyti, kad piniginių atžvilgiu, rinkinius pirkti pigiau, tačiau ne visų šepetėlių rinkinyje reikia, todėl ir gaunasi taip, kad perki ne visai tai, ko nori. Iš kitos pusės, akių šepetėlių pastoviai trūksta, bent jau man, todėl aš negalvojau ir nusipirkau šį stebuklą prieš gerus penkis mėnesius, Atsiliepimo nerašiau, nes norėjau įvertinti ir suprasti, ar visi šepetėliai naudojami ir reikalingi. 
Ką aš galvoju apie Sigma, Jūs jau žinote, tai labai geros kokybės šepetėliai, tik jų kaina nėra labai draugiška piniginei. Už kokybę verta mokėti, todėl mano pasirinkimas toks. 
Sigma savo pirkėjams siūlo ne vieną rinkinį, yra rinkinukas šešėlių skaidymui, yra bazinių akių makiažui skirtų šepetėlių rinkinukas (jeigu jau neturėčiau E11 - Eye Liner (ploniausio šepetėlio akių linijai pravesti ir E36 - Blending- šešėlių skaidymui), tikriausiai pasirinkčiau būtent jį. 
Nuotraukos padarytos šiandien, todėl matote kaip atrodo šepetėliai, aš juos naudoju beveik kiekvieną dieną, jie gerai išsiplauna, nepraranda savo formos ir atrodo kaip nauji. 

  • E20S - Short Shader - vienas iš mano mėgstamiausių ir dažniausiai naudojamų šepetėlių, jis skirtas apatinei voko linijai pabrėžti. Jo plaukas pakankamai trumpas, jo dirbti lengva ir patogu. Tikrai neįsivaizduoju, kaip galėjau gyventi be šito stebuklo, nes turiu prisipažinti, tokios formos šepetėlio neturėjau savo kosmetinėje.
  • E30S – Pencil - dar vienas 'must have', idealiai tinka tamsiems šešėliams, jo galiukas plonas, todėl leidžia tiksliai nubrėžti ploną liniją arba paryškinti akių kampą norimu atspalviu.
  • E44 - Firm Blender - šepetėlis skirtas akių šešėlių ištušavimui, negaliu pasakyti, kad jis mano mėgstamiausias. Jis nėra blogas, tačiau E 40 ir E45 man patinka labiau, bet jų kaina  brangesnė. Vat tame ir yra šepetėlių rinkinukas, atrodo faina, bet yra r geresnių, tačiau žiūrint į rinkinį bendrai, jis tikrai tobulas. Na o turint tik vieną E44 šepetėlį šešėlių skaidymui pajausite skirtumą ir manau tikrai dar nusipirksite ir E 40, ir E45, ir dar kelis šepetėlius veido makiažui.
  • E57 - Firm Shader - geras, klasikinis šepetėlis šešėliams, skirtas nudažyti visą voką arba kiek paryškinti detales, jis nėra nei mažas, nei didelis, negaliu pasakyti, kad wow, negalėjau be jo gyventi, tačiau šnekant apie akių makiažą, jis tikrai praverčia.
  • E58 – Cream Color- pradžioje galvojau, kad šitas šepetėlis nėra plačiai naudojamas, tačiau jis tinka tiek kreminiams šešėliams, tiek maskuokliui, tiek akių šešėlių pagrindui. Per visą testavimo laiką aš supratau, kad su vienu tokiu šepetėliu aš toli nenuvažiuosiu ir nusipirkau dar vieną E70, forma tokia pati, tik šepetėlis skirtas maskavimo priemonei.
  • E59 – Wide Shader - man patiko mažiausiai, tai didžiausias šio rinkinio šepetėlis, jis skirtas padengti visą voką šešėliu. Man asmeniškai jis kiek per didelis, tačiau funkcionalus, minkštas ir reikia pripažinti, naudojamas dažnai, kai darai makiažą su akių pravedimu, aš ant viso voko tepu tik vienos spalvos (auksinės arba nude) šešėlį.


Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad kai kurie Sigma rinkiniai tikrai verti jūsų ir mano dėmesio, jie apgalvoti, o šepetėliai tikrai geri. Mano akimis, Sigma Extreme Color Payoff Kit šepetėlių rinkinys geriausias, labai rekomenduoju būtent jį, nes čia surinkti dažniausiai naudojami akių makiažo šepetėliai. Na o įvertinus šituos šepetėlius tikrai nenustosite, garantuoju, kad nusipirksite ne vieną Sigma šepetėlį dar.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig