2016 m. rugsėjo 28 d., trečiadienis

Soufeel



Labas rytas, mano brangieji, vakar diena buvo labai ilga, todėl nei noro, nei galimybių prisėsti prie kompiuterio vakare visiškai nebuvo. Bet už tai su gera nuotaika, pailsėjusi pradedu šią dieną, kartais reikia sau leisti kiek pailsėti ir pasimėgauti renginiais. Šiandien jūsų dėmesiui Soufeel grožiai, labiausiai man patiko vardinis kaklo pakabukas su grandinėlė, nuostabiai atrodo. Bet apie viską iš eilės.


Soufeel juvelyriniai gaminiai gaminami iš aukščiausios rūšies sidabro 925 prabos, atrodo labai įspūdingas, jų dizainas kiekvienam skoniui, o nuo karoliukų su Swarovski kristalais neįmanoma patraukti akių. 

Aš pabandysiu papasakoti apie tai, kaip atkeliavo užsakymas, kaip greitai, ką aš užsakiau ir kaip įvertinau kokybę.

Tikriausiai reikia pradėti nuo to, kad apie Soufeel girdėjau labai seniai, kelis kartus dėliojau užsakymą (nes ten būna tokios nuolaidos, kad rankos pačios sudeda viską į užsakymo krepšelį), bet taip ir neužsakiau. Abėjojau dėl kokybės, muito muito mokesčių, pristatymo laiko.



Įpakavimas vertas 10 balų iš 10 įmanomu. Kartotinė dėžutė, maišiukas, kiekvienas karoliukas supakuotas atskirai, plius įdėta servetėlė karoliukams ir papuošalams valyti. Ką aš galiu pasakyti, kompanija rūpinasi savo pirktais, tai be galo malonu ir smagu.
Užsakymas (nes aš užsakiau vardinį pakabuką) atkeliavo per geras 3 savaites, muito mokesčių mokėti nereikėjo, nes ant voko buvo parašyta Estija. Dar vienas didelis ir svarus pliusas.

Atidarius dėžutę aš pamačiau sertifikatą, kad tai tikrai 925 prabos Sidabras, manau vat taip ir turi būti. Taip pat ant kiekvieno papuošalo yra praba.


Pradėsime nuo Soufeel Apyrankės ir karoliukų:

Aš jau supratau, kad man patinka tik apvalios formos, formą laikančios apyrankės, jos be galo gražiai atrodo ir prie laikrodžio ir tiesiog ant rankos, todėl mano pasirinkimas - Sofeel Basic Bangle apyrankė, prieš perkant būtinai pamatuokite riešą tam, kad neužsakyti per didelės arba per mažos. Mano rankos labai plonos, todėl mano mažiausio dydžio.


Negalėjau praeiti pro šitą tobulą karoliuką, kurio pavadinimas Travel Car Blue (yra ir geltonos, ir raudonos, ir rožinės spalvos). Aš manau, kad apyrankė privalo pasakyti apie savo šeimininkę, aš mėgstu keliauti, mėgstu mėlynus atspalvius, o dar labiau mėgstu tokio tipo mašinas. Likau be galo patenkinta savo pasirinkimo, nes mašiniukas atrodo tobulai ir traukia dėmesį. Kiekviena detalė padaryta labai gerai ir kokybiškai, vien priekiniai žibintai iš kristalų ką reiškia.




Dar vienas atradimas - Photo charm. Aš jau žinojau, kad gražiausia vestuvinę nuotrauka (sumažintas variantas) bus ant mano rankos. Negalėjau patikėti, kad net sumažintas variantas atrodys taip gerai ir kokybiškai. Karoliukas širdutės formos, su Swarovski kristalais iš vienos pusės ir su nuotrauka iš kitos, niekas net neįtaria kaip atrodo mano karoliukas. Wow, tiesiog wow, jeigu mes šnekame apie išskirtinumą, manau būtent taip jis ir turi atrodyti. Labai rekomenduoju užsakyti, juk variantų yra įvairių, tai gali būti ir vaiko nuotrauką, arba kelionės prisiminimai, arba kaip aš, galima įamžinti gražiausią vestuvių nuotrauką.



Paskutinis ir labai klasikinis karoliukas, pagal kurį aš nusprendžiau vertinti kokybę, tai Birthstone Charm, jis pagamintas iš Swarovski kristalų, atrodo labai įspūdingai, turi Soufeel logotipą. Nors mano gimtadienis lapkritį, mėgstu vasarį. Kodėl? Nes vyro gimtadienis ir Valentino diena, plius man patinka rožinė spalva ir blizgučiais. Būtent todėl mano pasirinkimas - February... Kodėl gi ne?





Pagaliau priėjome prie mano mėgstamiausios dalies, labai seniai svajojau apie vardinį kaklo pakabuką, pagaliau, pagaliau aš jau jį turiu. Mačiau užsienio bloguose, mačiau pas merginas, bet vis negalėjau suprasti, kur nusipirkti kad būtų galima pasirinkti šriftą ir dizainą, bet mokėti mažiausiai. Mano pakabukas sidabrinis, bet padengtas 14 karatų auksu, atrodo labai gražiai, kokybiškai ir įspūdingai. Apie tokį dalyką svajojau labai seniai, labai džiaugiuosi jį gavus.







Apibendrinant noriu pasakyti, kad man be galo patiko Soufeel siūlomų karoliukų dizainas, siūlomos mažos kainos, gera kokybė, na o vardiniai pakabukai - tai mano meilė iš pirmo žvilgsnio.

Dar kelis žodžius noriu pasakyti apie išpardavimus, kiekvieną dieną vis naujai karoliukų grupei taikomos labai didelės nuolaidos, todėl nepraleiskite progos nusipirkti pigiau, na užsakymai nuo 49 EUR siunčiami nemokamai. 

Na ir paskutinis pliusas, kaip vyšnainė ant torto - 5% nuolaida mano skaitytojams su  kodu  BLOG5







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig