2016 m. spalio 21 d., penktadienis

Kosmetinė su savimi


Labas rytas, mano brangieji, šiandien jūsų dėmesiui mano kosmetinė, geriausių ir geriausių, kosmetikos priemonės, kurios tinka vakariniams makiažams, kurios išsilaiko nuo ryto iki vakaro, o svarbiausiai nekemša porų ir patikrinti laiko.





Galima ilgai ieškoti geros kreminės pudros, tačiau geriau už MAC gali būti tik MAC. Sutinku, kiekvienai dienai tokio tipo pudra visiškai netinka, nes atrodo nelabai natūraliai, tačiau gerai maskuoja ir išsilaiko visą dieną. Mano kosmetinėje dviejų atspalvių MAC Studio Fix Fluid. Būtent šių pudrų pagalba aš atlieku kontūravimą.

Lengvam paakių maskavimui aš pasiėmiau L'oreal True Match maskuoklį. Kai pudra labai gerai maskuoja, man reikia tik kiek pašviesinti paakių zoną, būtent tam, L'oreal tobulas.

Makiažo fiksavimui aš pasiėmiau MAC mineralinę pudrą, negaliu pasakyti, kad ji geriausia, tačiau pakankamai gerai draugauja jau su turimoms MAC priemonėmis, vienos jos tikrai nenaudočiau.

Manęs labai dažnai klausia, kodėl mano kontūravimas ant veido tai efektyviai atrodo, mano paslaptis - Make up Store šviesios spalvos pudra iš limituoto leidimo kolekcijos, būtent ji paryškina jau atliktą kontūravimą.

In The Balm of Your Hand tobuliausia paletė, čia ir bronzantas, kuris idealiai tinka kontūravimui, ir kelių spalvų skaistalai. Šešėlių beveik nenaudojau, o vat skaistalai jau eina į pabaigą.

Vakariniams makiažams labai reikia švytėjimo efekto, už jį atsakingas MAC higlighetris Soft and Gentle

Antakiams naudoju MAC blond spalvos pieštuką, paryškinu antakių liniją su GOSH baltos spalvos pieštuku

Akių makiažą pradedu nuo makiažo pagrindo, NYX Glitter idealiai tinka Make up Factory pigmentui, na o Urban Decay - matiniams šešėliams iš The Balm.

Blakstienų augimo liniją nusprendžiau paryškinti su juodos spalvos Urban Decay pieštuku, na o blakstienų tušas, mano naujas atradimas - GOSH Lash Sculpting

Planavau klijuoti blakstienas, tačiau praėjo jau kelios dienos, o aš dar vis nenoriu, bet su savimi pasiėmiau geriausiai ir natūraliausiai atrodantį Eylure rinkinį.

Aš jau labai pripratau prie matinių ir ryškių lūpų dažų, todėl pasirinkimas būtent toks - MAC Retro Matte liquid ir Sleek.



Plaukų priežiūrai aš pasiėmiau naujienas, Fibre Forse.Labai noriu pratęsti procedūras ir pamatyti rezultatą.


Be GHD Platinum plaukų tiesintuvo aš niekur nevažiuoju, plaukai labai gražiai blizga ir gražiai atrodo. Mano GHD kolekciją papildė ir keramikinės šukos.

Kerastase plaukų aliejukas galiukams, mini įpakavimas, patogu pasiimti su savimi į kelionę

Nusprendžiau, kad šį kartą mano pasirinkimas bus rožės, o jeigu tiksliau, rožių kvapas, būtent todėl - Lush Rose Jam ir Rose hand cream.



Veido priežiūrai nepakeičiamas ir labai mylimas Lancome Visionnaire

Makeup Eraser juodos spalvos naujiena mano kosmetinėje, turiu namuose rožinį variantą ir labai patenkinta, juodas atrodo stilingiau, bet bandau surasti skirtumą, todėl papasakosiu plačiau jau netrukus.


Nei vienas makiažas neįmanomas be geros kokybės šepetėlių, mano pasirinkimas - Sigma. 
Nenorėjau imti visų, todėl įmečiau į kosmetinę Vera Mona kempinę akių šepetėlių valymui, patikėkite, labai praverčia kelionėse.

Starskin ir Beauty Friends venkartinės veido kaukės atgaivinti veido odą prieš renginius.
Make up Revolution veido purškiklis makiažo fiksavimui suteikia matinį efektą, makiažas išsilaiko geriau ir ilgiau.

Na o kur be nagų dildės? Niekada nežinai, kas gali atsitikti manikiūrui.



Tokios kosmetikos priemonės keliauja su manimi, jų pasirinkimas nėra atsitiktinis, mano kosmetinėje šį kartą priemonės, kurios tinka vakariniams ir labai ryškiems makiažams.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig