2016 m. spalio 20 d., ketvirtadienis

Tallinn Fashion Week (jaunųjų dizainerių paroda)



Aš labai ilgai galvojau, kas man yra mada? Man, asmeniškai, mana yra iššūkis, mada - tai yra menas, tai galimybė atrodyti kiek kitaip, negu kiti, drąsiau, stilingiau, tai galimybė išsiskirti iš niūrios ir pilkos minios. Kaip jau žinote, mes su Absentta Tallinn Fashion week, savo pasakojimą noriu pradėti nuo jaunųjų dizainerių parodos, kuri man padarė labai didelį įspūdį. Nors kiekvienas drabužis lyg meno kūrinys, o iš tikrųjų taip ir yra, man jie be galo patiko. Prieš važiuojant į Taliną, aš pasakojau, kad Estiška mada labai skandinaviško tipo, nėra labi ryški, labiau pritaikyta prie klientų poreikių ir norų, bet šį kartą gurkšnis laisvės ir spalvų bomba.

Tikriausiai teikia pradėti nuo to, kad Talino mados savaitė vyksta senoje Elektrinėje, atmosfera nereali, čia norisi grįžti dar ir dar. Kodėl aš pradėjau nuo jaunų dizainerių, noriu parodyti, kad pirmas įspūdis apie Tallinn ready to wear suknelių ir paltų pasiūvimą nėra tikslus. Dizainerių yra įvairių, kiekvienam skoniu, tačiau mano tikslas - spalvos ir įdomių modelių paieškos.





Noriu pradėti nuo jaunos Marillis Nine dizainerės, kurios kolekcija LEgGodt padarė didžiausią įspūdį. Tikriausiai reikia pasakyti tai, kad mano galvoje mada skirstoma į kelias rūšys: kiekvienai diena, išskirtinumas ir prabanga ir meno kūriniai. Jaunos dizainerės kolekcija iš paskutinės kategorijos. LEg Godt - iš danų kalbos išvertus, reiškia Play weell, kolekcija įkvėpta merginų, kurios bando derinti skirtų stilių ir laikų drabužius, nebijo ekperementuoti ir moka būti dėmesio centre. Be galo patiko blizgios ir kalinės detalės, na o nuo žalios spalvos kailinių-kombinezono negalėjau patraukti akių. Ilgai žiūrėjau kol supratau, jis papuoštas Lego konstruktoriaus detalėmis. O kaip Jums kaliniai, rožinės spalvos bateliai?











ANNI KIVISTO kolekcija Amazing įkvėpta Šiaurės Afrikoje gyvenančių etninės kultūros grupe Amazing, labai gražios ir natūralios medžiagos, šiltos žemės spalvos ir pakankamai įdomūs drabužių dizainas, ir 100%rankų darbas.







Ne, ne, nepagalvokite, kad Taline pristatomi tik jaunieji dizaineriai, patikėkite, gražių suknelių, pilkų paltų ir laisvų siluetų tikrai bus, tačiau pirmam kartui tiek, manau šiandien dar papasakosiu apie mados pasirodymus, kurių vakar buvo virs 10, atrinksiu tik labai patikusius modelius.
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig