2016 m. spalio 20 d., ketvirtadienis

Tallinn Fashion Week (pirmoji diena)




Labas vakaras, mano brangieji, pagaliau aš jau viešbutyje ir galiu prisėsti prie kompiuterio. Kaip jau žinote, mes su Mažena (www.absentta.com) svečiuojamės Talino Mados savaitėje. Atsikėlėm iš pat ryto (jeigu tiksliau, 5 valandą ryto), pusė dienos autobuse ir vat tau laimė, už lango Talinas. Šiandien buvo nereali dieną, daug pasirodymų, susitikimai su pažįstamais blogeriais iš Talino ir mados žurnalo redaktoriais. Wow, kokia aš laiminga, kad pradėjau rašyti blogą, kad nenustojau to daryti tada, kai buvo sunku, kai nebuvo motyvacijos. Pradėsiu nuo drabužių derinio, kurį pasirinkau pirmai dienai, žiūrime nuotraukas...









Praeitą kartą kelis kartus apėjau šias durys (jau žinote, gražios durys mano silpnybė), o šiandien Absentta išpildė mano svajonė), pagaliau turiu ne tik pačių durų nuotrauką, bet ir pozuoju prie jų ;-) Matote, kaip iki laimės mažai reikia.

Nors žmonės Taline atrodo visiškai kitaip, nei mes, puikiai suvokiu kur atvažiavau ir ką turiu padaryti, privalau atkreipti į save dėmesį. Mano pasirinkimas šiandien - klasikinė nerinuota juoda suknelė ir baltos spalvos kailiniai. Taline, kur labai stiprus vėjau be šiltos striukės arba palto nėra ką veikti. Čia mada atrodo kitaip, pūkinė striukė, nusirengi - blogeris.

Vienu žodžiu, sulaikėme labai daug dėmesio, manau tikrai patekome į spaudą, o tai yra svarbiausiai.







Suknelė - H&M
Kailiniai - H&M Studio
Rankinė - www.ebay.com
Skrybėlė - www.zaful.com
Auskarai - H&M
Batai - Deichmann

Nuotraukos - www.absentta.com












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig