2016 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Catrice HD Liquid Coverage foundation


Labas rytas, mano brangieji, oi, kaip greitai bėga laikas,  šiandien jau ketvirtadienis, todėl skubu paskelbti visas paruoštas kosmetikos priemonių apžvalgas. Pradėsime nuo labai lauktos Catrice naujienos: Catrice HD Liquid Coverage foundation. Gamintojo pažadai skamba išties gundančiai: ir natūraliai atrodo, ir gerai maskuoja, ir suteikia matiškumo, na o apie įpakavimą tikriausiai šnekėti nereikia, tobulas stiklinis buteliukas su pipete.













Catrice HD Liquid Coverage foundation naudoju tik kartu su Smashbox makiažo baze





Rezultatas:

Be makiažo:




su Catrice HD foundation


su makiažu






Mano nuomonė:

Iš visų pristatomų Catrice naujienų, aš labiausiai norėjau išbandyti būtent šį makiažo pagrindą, tos dvi raidės HD neduodavo man ramybės. HD raidės prie kreminės pudros reiškia, kad priemonė idealiai tinka fotosesijoms ir filmavimuisi, suteikia natūraliai atrodančios odos efektą, privalo būti skystos konsistencijos ir gerai maskuoti visus veido ir odos trūkumus. Labai daug kosmetiką gaminančių kompanijų siūlo irgi HD pudras, tačiau jų kaina ženkliai didesnė už Catrice. Negaliu pasakyti, kad Catrice kaina maža, tačiau 11 EUR labai protinga ir visiems prieinama suma. 
Noriu pasakyti, kad mano 10 balų keliauja Catrice vien už įpakavimą, kuris stiklinis, su pipete, atrodo gražiai, o svarbiausiai naudoti pudrą yra patogu. Kaip ir žadėjo gamintojas, pudros konsistencija yra skysta, o pigmentacija ypač stipti. Kelių lašų pudros užtenka padengti visą veidą, tačiau be pagrindo man pudra sausindavo veidą, paryškindavo visas sausas vietas, net tas, apie kurias nežinojau. 
Kai aš tik gavau naujieną, išbandžiau be makiažo pagrindo, įspūdis buvo dvejopas: iš vienos pusės geras maskavimas ir natural matte veido efektas, iš kitos - sausų vietų paryškinimas. Pagaliau į mano gyvenimą atėjo Smashbox, pagrindas, kuris idealiai tinka prie visų skystų pudrų. Su Smashbox makiažo pagrindu pudra tepasi lengviau, neparyškina šerpetojimų, atrodo gana natūraliai, geriau išsilaiko (iki pat vakaro), na o nuotraukose mano veidas man patinka labai labai.

Ką aš noriu pasakyti, kartais net gerai pudrai reikia makiažo pagrindo, na o kartais net pačios pigiausiais pudros pranoksta brangiausias. Aš labai rekomenduoju ieškoti savo variantų, na o Catrice HD Liquid Coverage foundation riebios odos savininkėms.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig