2016 m. gruodžio 4 d., sekmadienis

Kiehl's Christmas Shop




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, Kalėdinė nuotaika visur, net ore. Gavosi taip, kad pusė šios savaitės aš praleidau PC Panorama, buvo renginiai ir susitikimai, na o kai turėjau laisvo laiko norėjau apžiūrėti vitrinas ir specialius pasiūlymus. Šiandien mes šnekėsime apie gražiausiai papuoštą parduotuvę Kiehl's, kur jau nuo pirmadienio pakuos dovanas, kur jau atkeliavo limituoto leidimo kolekcija, kur galima nusipirkti dovana bet kam.


"Skleisk meilę, dovanok meilė", - būtent taip skamba pagrindinis Kiehl's parduotuvės Kalėdinis šūkis.


Šiais metais Kiehl's pakvietė Jeremywille sukurti žaismingą šventinės produktų kolekcijos dizainą. Jeremyville – menininkas, įsikūręs Brukline. Jo kurtos animacijos buvo rodomos „DisneyXD“ kanale ir eksponuojamos Andy Warhol, The Madre, Cooper Hewitt muziejuose. Taip pat visai neseniai buvo pristatyta asmeninė jo paroda Colette muziejuje, Paryžiuje. Jeremyville nauja knyga „Live Life Sunny Side Up“ yra paremta jo populiariomis Community Service Announcement žinutėmis, kurias jis skleidžia visame pasaulyje viešose erdvėse bei socialiniuose tinkluose.

Aš jau pasakojau savo bloge apie limituoto leidimo kosmetikos priemones, kurias gavau testavimui, bet limituoto leidimo priemonių kur kas daugiau, nei gyvena mano kosmetinėje dabar....


Aš labai trumpai apie tai, kas įeina į limituoto leidimo kolekciją:


Calendula Herbal-Extract Toner, mano mėgstamiausia veido priežiūros priemonė, nors visur parašyta, kad priemonė tinka riebiai -kombinuotai odai, aš naudoju ir jaučiu odos pagerėjimą po kiekvieno naudojimo. Susitvarkė riebalų išsiskyrimas, toneris nesausina odos, sudėtyje nėra alkoholio. Vienu žodžiu, tonizuojantį losjoną su medetkomis ir žolelių ekstraktu privalote išmėginti.


Creme de Corps klasikinė kremo versija vis dar mano norų sąraše, manau nusipirksiu kelioninio tipo įpakavimą pabandymams, nes visi šneka, visi giria, o aš dar nebandžiau.


Ultra Facial Cream gavau testavimui pavasarį, tiesą sakant, netiko ir nepatiko, per riebus, neypatingas. Tačiau kaip aš jį atradau žiemą, naudoju po rūgštinio pilingo, jis gerai drėkina, maitina, neleidžia veido odai išsausėti, apsaugo nuo žemos temperatūros, atstato veido odos balansą, plius sumažina sudirginimą.


Richly Hydrating Hand Cream dar vienas nuostabus limituoto leidimo kremas, kuris patiko nerealiai. Geriausias mano rankų kremas, mano kosmetinėje su Kalendros ekstraktu, parduotuvėje galima atrasti greipfrutų ir levandų.


Creme De Corps Whipped Body Butter putėsių konsistencijos kūno sviestas ir Gently Exfoliating Body Scrub. Šveitiklis patiko mažiau, kremas žymiai labiau. Aš jau išbandžiau greipfrutų, labai noriu levandų. Aš jau įsivaizduoju, vakare, po sunkios ir įtemptos darbo dienos eini į vonią, pasitepi kremu su levandomis ir eini miegoti.


Vienu žodžiu, Kiehl's parduotuvėje galima nusipirkti dovanas tiek vyrui, riek mamai, tiek draugei, tiek kaimynei, tiek kolegei, plius dovanas nemokamai supakuos. kas gali būti geriau?

Juokas, juokais, tačiau dvi drauges, kurių paklausiau ką jos nori dovanu atsakė Kiehl's. Teks pildyti norus...

Žiūrime nuotraukas, vertiname limituoto leidimo Jeremywille kolekciją















Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad perkant Kiehl's niekada neprašausite, jūsų dovana tikrai tiks ir patiks. 

"Skleisk meilę, dovanok meilė"....













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig