2016 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

PUPA Golden Queen (Golden Powder)


Jeigu reikėtų išrinkti gražiausią šių metų Kalėdinė kolekciją, be jokios abejonės tarp mano favoritų būtų PUPA Red Queen, nes raudonos ir auksinės spalvos derinys idealiai tinka Kalėdoms. Aišku, norisi, kad nupirktas per Kalėdas kosmetikos priemonės būtų galima naudoti ir visus metus, o ne tik Kalėdų naktį. Aš leidžiu sau turėti nors vieną labai gražią kosmetikos priemonę su blizgučiais, juk per šventinius vakarėlius privaloma spindėti.





Aš turiu beveik visą PUPA kolekciją, tačiau pradėti pasakojimą bloge norėjau būtent nuo šios nuostabiai gražios auksinės pudros:






Mano nuomonė:

Tikriausiai nieko naujo nepasakysiu, tačiau būtent šį Pupa kolekcija labai primina Dolce and Gabbana promo modelius: tamsios merginos, šviesiai pilkos, migdolo formos akys, raudonos lūpos, šukuosena ir auksinis gėlių lankelis plaukuose. Būtent taip atrodo by Italian Style Beauty. 
Kodėl man patiko ši pudra? Nuostabus kartoninis, raudonos spalvos pudros retro įpakavimas, malonu ir smagu paimti į rankas. Aš žiūriu iš savo pusės, tai nuostabus dalykas nuotraukos, fotogeniškas ir atrodo pritrenkiančiai. Atidarome, o viduje minkšta kempinė ir auksinis visus. Pudra auksinės spalvos, su blizgučiais. Priminsiu, kad per Kalėdas švytėti būtina. Šią pudrą galima naudoti ne tik skruostams pabrėžti, bet ir plaukams, bei kūnui. Ar galima šią pudrą naudoti kiekvieną dieną? Tikrai ne, čia labai Kalėdiška kosmetikos priemonė, tačiau ant tiek miela ir nuostabi, kad ją labai labai norisi turėti savo kosmetinėje.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad PUPA kolekcijos ieškome Kristiana ir Kosmada parduotuvėje. Labai rekomenduoju išbandyti, na o jeigu norisi labiau kasdieniškų priemonių: matiniai Lip Fluid lūpų dažai ir akių pieštukai kaip tik Jums.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig