2016 m. gruodžio 4 d., sekmadienis

Urban Decay stendas PC Panorama



Gero vakaro, mano brangieji, šiandien labai trumpai dar vieną porciją nuotraukų iš Urban Decay stendo atidarymo PC Panorama. UD atėjo į Lietuvos rinką jau gana senai, pamenu, kai mes iš pat ryto važiavome į Akropolį pagaliau apžiūrėti išsvajuotą stendą, pagaliau pačiupinėti ir išbandyti geidžiamiausias pasaulyje kosmetikos priemones.



Kodėl UD? Nes tai geros kokybės, pasakiškų atspalvių akių šešėliai, paletės ir pigmentai. Galiu pasakyti atvirai, man UD šešėliai patinka labiau, nei MAC. Didelis lūpų dažų atspalvių ir tekstūrų pasirinkimas, labai daug ryškių ir drąsių atspalvių, na o kokybė šneka pati už save. 

Aš esu pirkusi UD (kol stendo nebuvo Lietuvoje) internetu. Aišku, kreminės pudros ir maskuoklio nenusipirksi, tačiau šešėlius, lūpų dažus, pigmentus, pieštukus, šepetėlius, kodėl gi ne? Puikiai suprantu, kad stendo labai reikia Kaune ir Klaipėdoje ( bent jau), tačiau kol kas antras stendas Vilniuje. Žadamas kitais metais stendas Kaune, PC Mega, pagyvensim, pamatysim. 
Per atidarymą buvo labai smagi atmosfera, buvo atliekami makiažai ir buvo vizažistų kova. Apie tai būtinai papasakosiu tada, kai gausiu oficialias nuotraukas, na o kol kas dar truputi UD kosmetikos, gali būti, kad pamatysite savo svajonių šešėlių spalvą arba paletę. Juk Kalėdos jau ne už kalnų, pagalvokite apie šventinį makiažą iš anksto...

Dar labai trumpai noriu pasakyti apie UD šepetėlius, OMG, kaip aš jų noriu. Jau kelintą kartą ateinu, pačiupinėju ir išeinu, taupau pinigus, man reikia kelių, bet tikiu, kad būtinai nusipirksiu norimus.

Apibendrinant noriu patikslinti, kad UD kosmetikos ieškome PC Akroplis, PC Panorama Vilniuje, o taip pat www.dougas.lt





























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig