2017 m. sausio 2 d., pirmadienis

2016 metų kosmetikos atradimai (papildomos priemonės)


Šiandien dar vienas bendras įrašas apie geriausias 2016 metų papildomas priemones, kurios iš vienos pusės (kol neišbandei) atrodo juokingai ir visiškai nevertos dėmesio ar piniginių investicijų, o tik išbandžius supranti, kad be jų gyventi neįmanoma.

Pirmoje vietoje garsusis Clarisonic Mia, kur po pirmo ir po antro naudojimo pasirodė kiek per stipriai valantis mano veido odą. Aš ji naudojau ne dažnai, bet po draugės apsilankymo suvokiau tai, kad aš jį naudoju neteisingai... Vienu žodžiu, pas mane atėjo draugė, kaip ir visos draugės, kurios mėgsta kosmetiką ir kosmetikos priemones, jį labai ilgai išbuvo vonioje, išeina ir klausia apie Clarisonic. Pasakysiu iš karto, ji ištikima šio prietaiso mylėtoja, sugebėjo gerai pataisyti savo odos būklę per kelis mėnesius naudojant šią priemonę, tačiau jos oda yra riebi... todėl jos patarimo dėl naudojimo aš neklausiau. Vienu žodžiu, pasakiau atvirai, nelabai.... Kodėl? Nes per stipriai valo. Ji žvengė iš manęs ilgai, nes su šepetėliu per veidą brūžinti nereikia,  Clarisonic prietaisas valo veido odą ultragarsu. Viskas, po to karto viskas pasikeitė, man jau nereikia ir kitos minkštos  Clarisonic galvutės švelniam veido valymui, man pavyko susidraugauti su turimu puikiai. Tiesiog reikia laisvai laikyti prietaisą rankoje, nespausti ir nebrūžinti odos, viskas labai lengva ir paprasta... o rezultatas visai kitoks


Make up Eraser nusipelnė geriausios kosmetikos priemonės titulo už bet kokį makiažo valymą, ji patogu pasiimti su savimi. Man jau nereikia kelių prausyklių, akių makiažo valymo priemonės, tonizuojančio losjono ir pilingo... Visa tai viena servetelėtė. Aš galiu jai dainuoti dainas, nes tai tobuliausia priemonė EVER. Nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti.


Inivisi Bobble, tuo sviskas ir pasakyta... Geriausios ir tobuliausios gumytės, kurios guli mano stalčiuje, ant stalo, kosmetinėje, rankinėje, ant rankos vietoje apyrankės... vienu žodžiu, visur. Labai svarbu pirkti tik originalias, nes klastočių be galo daug. Na o jeigu gumytė išsitampė, reikia ją palaikyti po kartu vandeniu ir ji vėl bus kaip nauja ir atgaus savo formą.

Mano manymu paminklo verti du žmonės: tas kas sugalvojo Ombre plaukų dažymą ir liner.designer kūrėjas... Iš pirmo žvilgsnio nesąmonę, kuri neverta pinigų, tačiau jeigu reikia vienodo, gražaus, tvarkingo ir tinkančio nuotraukoms akių pravedimo, aš naudoju būtent šį daiktą... Rezultatas tobulas, net turint tokias kreivas rankas kaip mano, todėl laikau tai savo kosmetikos atradimu ir labai rekomenduoju išbandyti


2016 metais į mano namus atėjo Sigma, kaina irgi kosminė, ne kiekvienas gali sau leisti šepetėlių už tokią kainą, tačiau toms, kas vertina kokybę, tikrai jie patiks. Plius negaliu nepaminėti Sigma Spa pirštinės šepetėlių plovimui, bei BlenderCleanser ploviklio, kuris tinka ne tik BB, bet ir Sigma šepetėliams.



Pas mane labai daug įvairių šukų, tačiau kokios naudojamos dažniausiai? Teisingai, Tangle Teezer, jos labai kokybiškos, gerai šukuoja plaukus, na o jų dizainas šneka pats už save...


Na ir pabaigai dar viena nesąmonė (mano akimis) Vera Mona, kol aš neišbandžiau ir neįvertinau ant kiek šita kempinė yra reikalinga, dažniai naudojama ir palengvina gyvenimą. Mano kosmetinėje yra be galo daug makiažui skirtų šepetėlių, tačiau net man jų trūksta, todėl sumanymas labai greitai išvalyti akių makiažui skirtus šepetėlius yra nerealus. Jeigu norite daryti ryškius makiažus, jeigu norite, kad spalvos nebūtų sumaišytos (nes tik svarūs šepetėliai garantuoja gerą rezultatą) labai rekomenduoju Vera Mona


Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad progresas nestovi vietoje, todėl galu gale reikia pasiduoti inovatyvioms technologijoms ir išbandyti naujienas...

Šių priemonių rekomenduoju ieškoti Kristiana parduotuvėse, o taip pat parduotuvė www.topbeauty.lt














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig