2017 m. sausio 9 d., pirmadienis

Apie šešėlių paletes (I dalis)


Manęs labai dažnai klausia apie šešėlių paletes, jos bloge aprašomos gana dažnai, tačiau kuri yra geriausia iš visų įmanomų. Aš prieš gerą savaitę atidariau savo kosmetikos stalelio viršutinę lentyną ir supratau, vieno įrašo bloge tam, kad aptarti visas įmanomas šešėlių paletes tikrai neužteks, todėl šiandien pirmoji dalis, šnekėsime apie mano dažniausiai naudojamas Urban Decay, MAC ir The Balm paletes.




Kaip aš sakau, kiek žmonių, tiek ir nuomonių: vieniems svarbu gera pigmentacija ir spalvos, kitiems patogus įpakavimas, dar kitiems super geros pigmentacijos nereikia, nes jie nemoka dar naudotis ir teisingai daryti makiažus, jiems gaunasi košė ant akių. 

Tačiau kas gi svarbu man: 

spalvų pigmentacija (aš nenoriu brūžinti šešėlius tam, kad išgauti norimą atspalvį, ieškoti tinkamo makiažo pagrindo ir t.t.)
spalvos (mano rankose tikrai buvo nemažai gerų ir kokybiškai pagamintų palečių, tačiau jos neprilipo, nes spalvos buvo netinkamos man. Man labai svarbu, kad paletėje būtų vienas labai šviesus (pageidaujama baltas) ir tamsus (juodas, tamsiai pilkas, tamsiai rudas, mėlynas ir t.t.)
daugiafunkcionalumas (keliaujant labai svarbu neįmti be galo daug šešėlių palečių ir nereikalingų kosmetikos priemonių, aš noriu, kad viskas būtų viename, na maksimu dvi paletės)
prieinamumas (aš girdėjau labai daug gerų atsiliepimų apie Huda Beauty, Kat von D, Morphe, bet jų nėra mano kosmetinėje. Kodėl? Nes jos man nėra prieinamos, o sukti galvos kaip užsakyti, kaip gauti, kaip sumokėti mokesčius ir gauti geros kokybės tikrai nėra)
įpakavimas - bet kokiu atveju jis turi būti patogus, tvirtas ir su veidrodžiu 
šepetėlis - vat čia jau įdomiausia visų palečių dalis, nes gerus ir tinkamus naudojimui šepetėlius turi tik Urban Decay paletės, visi kiti - verti šiukšlių dėžes, todėl šio atveju, geriau be šepetėlio, negu su.

Pirmiausia vieta, nes dažniausiai naudojama paletė mano kosmetinėje yra The Balm Meet Matte Nude. Geriau aš nieko dar nesu radusi. Patogus kartotinis įpakavimas, didelis veidrodis, tobula pigmentacija, gerai parinkti atspalviai ir puiki kokybė. Minusas - nėra juodo atspalvio, todėl nors iš imu šią paletę su savimi į keliones pastoviai, reikia pirkti matinį juodos spalvos šešėlį arba suktis su juodos spalvos pieštuku.

The Balm in Your hand irgi keliauja su manimi pastoviai, nes kelių spalvų skaistalai, higlighteris ir bronzantas vienoje vietoje labai retas atvejis. Ar naudojami šešėliai? Beveik ne, nes nepriliko atspalviai. Jeigu šnekėti apie kiekvieną atspalvį atskirai, jie tobuli, bet kartu darant makiažą niekaip nesuderinami, būtent todėl jeigu skaistalai jau beveik eina į pabaigą, šešėliai net nepaliesti.


Prieš gerus kelis mėnesiuis į Lietuvos rinką atėjo Smashbox, šios kompanijos šešėlių paletės atrodo labai gundančiai, be galo apsidžiaugiau, kad gavau testavimui Full Exposure šešėlių paletę, kur yra ir matiniai ir blizgūs atspalviai. Wow, pagalvojau aš, kaip bus fainai ir kokie bus tobuli makiažai... bet ne... blizgučius reikia tapti pirštais (norint išgauti pigmetaciją) tiesiog ant voko, nes su makiažo pagrindu iš Smashbox visai nieko gero nesigauna. Pagaliau aš pradėjau su blizgučiais naudoti NYX pigmentams skirtą pagrindą, situacija pagerėjo. Ir nors spalvos tikrai gražios, tobulos ir nerealios, paletė taip ir guli nenaudojama.


Būtent todėl nei kiek nepasidžiaugiau gavus Photo Matte, o visai ne reikalo. Aš galiu pasakyti atvirai, priverčiau save ją išbandyti ir nepatikėsite, tačiau patiko. Pigmentacija nėra super stipri ir su The Balm tikrai nepalyginama, tačiau čia yra be galo daug nuostabių spalvų antakiams, nuo šalto iki šilto, nuo tamsiai rudo iki šviesiai pilko, todėl man patinka. Šita paletė patiks toms, kas dar bijo labai ryškių atspalvių ir ieško bazinės paletės kiekvienos dienos makiažui. Didelis pliusas - čia yra juodas, geros kokybės atspalvis, šepetėlis irgi yra naudojamas, nors svajojant apie sunkesnį makiažą, reikia turėti savo. Minusas - paletė pilnai neastidaro ir vis bando užsidaryti, todėl ją reikia laikyti, o darant makiažą tai nėra patogu.





MAC MAC MAC

Dažniausiai visi nori MAC šešėlių, jie užsienio blogerių top'o virųunėse. Kodėl? Nes MAC siūlo sukurti paletę pagal save, yra pavieniai šešėliai, kuriuos galima dėlioti į paletes, jie geros kokybės ir tinka profesionaliam naudojimui. Ką čia dar pasakysi? Tik tiek, kad du MAC šešėliai kainuoja kaip gera šešėlių paletė. Būtent todėl aš beveik neturiu pavieniu MAC šešėlių, pas mane limituoto leidimo paletės. MAC geriausiai ir protingiausiai moka sukurti teisingų atspalvių paletes, kur kiekviena spalva yra naudojama, kur kiekvienas atspalvis derinamas su kitais.  Tik MAC paletėse prie kiekvieno blizgaus atspalvio yra panašaus atspalvio matinis atspalvis, taip kur kas lengviau ir paprasčiau kurti makiažus. Kokybė? Man patinka, negaliu pasakyti, kad MAC šešėlius naudoju kasdien, tačiau naudoju labai dažnai darant proginius ir vakarinius makiažus, nes šešėliai atrodo nuotraukose wow kaip gerai. Dabar galvoju, o kodėl nenaudoju šių šešėlių kasdien, atsakymas labai paprastas, mano spalvos nėra nude, viena paletė - pilkai mėlyna, kita ryškiai pilka, kita ryškių atspalvių, na o paskutinė - violetinė-bordo. Tiesą, ne visos limituoto leidimo paletės tinka profesionalim naudojimui, šių Kalėdų kolekcija labai gražiai atrodė, tačiau šešėlių kokybė man pasirodė kiek prastesnė už šias paletes. Ne, ji nėra super bloga, tačiau ji irgi neatsidaro taip, kaip aš noriu, todėl ją naudoti nėra patogu.


Na ir pabaigai mano numylėtiniai - Urban Decay

Dar neatėjus į rinką, mano stalčiuje jau buvo kelios (keturios ar penkios) UD šešėlių paletės. Jos tikrai tobulos, spalvos parinktos be galo gerai, tačiau mano širdis ir plojimai skirtos dviems ryškioms gražuolėms Electric ir Spectrum. Jeigu reikia ryškių šešėlių, tai tik UD. Jokie Sleek ir kiti nesusilygina su ryškiais UD atspalviais, todėl ryškių šešėlių paletės nominacijoje laimi Urban Decay. Šios paletės nėra naudojamos kiekvienos dienos makiažams, tačiau jeigu reikia ryškaus makiažo nuotraukoms, renginiui, fotosesijai, vakarėliui, aš traukiu iš stalčiaus būtent jas.


Šnekant apie kitas UD paletes, noriu pasakyti, kad jų įpakavimai ir kokybė tikrai nenusileidžia. TIK UD siūlo savo pirkėjams geros kokybės šepetėlius ir nerealią spalvų įvairovę. Vertinant mano visas turimas Naked paletes, geriausia mano akimis yra trečiasis, švelniai rožinis variantas, bet šioje vietoje mano asmeninė nuomonė dėl atspalvių. Jeigu patinka bronziniai ir pilki blizgūs atspalviai - rekomenduoju pirmąją paletę, jeigu patinka nude rudi atspalviai - antrą. Bet ką pasirinktum, tikrai neprašausit ir būsite patenkinti tiek kokybe, tiek įpakavimu, tiek spalvomis.


Na ir pabaigai apie dramą ant akių, UD siūlo dvi Smoked ir Smoky paletes. Kurią pasirinkti? Aš dviem rankom 'už' seną ir gerą Smoky variantą, kurio atspalviai kiek panašūs, tačiau tikrai ne tokie, kaip Naked Smoky. Kaip jau suprartote dramą ant akių labai rekomenduoju daryti su UD Smoky pelete, tiesą, paletėje buvo ir juodos spalvos UD pieštukas.



Būtent tai norėjau pasakyti šnekant apie dažniausiai naudojamas šešėlių paletes, tačiau kitą kartą mes aptarsime pigių šešėlių variantus, nes ten irgi yra ką pasirinkti. Aišku, nereikia tikėtis The Balm, MAC ir UD kokybės, tai yra nelogiška, bet juk visi negali sau leisti nusipirkti šešėlių už 50 EUR. Ką daryti? Taupyti? Irgi variantas, tačiau mes su jumis apžvelgsim ir kitus pasirinkimus. Iš kitos pusės nemažiau svarbu šnekant apie šešėlius, paminėti ir geriausius šešėlių makiažo pagrindus...




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig