2017 m. sausio 18 d., trečiadienis

L'oreal PURE CLAY KAUKĖS


Žinote, kodėl man labai patinka L'oreal? Nes jie sugeba pristatyti paprastas molio kaukes kaip pasaulio stebuklą. Juokas, juokais, tačiau šiuo metu tai vienas iš populiariausių ir geidžiamiausių produktų Lietuvos rinkoje. Mano beveik visos draugės jau spėjo paklausti mano nuomonės apie šias kaukes, juk tai OMG, kokia naujiena. Vienu žodžiu, šiandien bloge atsakymas aš šitos kaukės vertos milijono ir jūsų dėmesio.














Mano nuomonė:

Pradedant tik rašyti blogą, eidavau į įvairius veido priežiūros seminarus, ten pastebėjau, kad  molio kaukės turi tiek priešus, tiek mylėtojus ir gerbėjus. Vieni sako, kad molio kaukės idealiai tinka veido odai, jos natūralios sudėties, galima jas praturtinti aliejais ir naudoti nors kiekvieną dieną. Kiti sako, kad molis negali būti naudojamas veidui, nes jis sausina veido odą. Taip, molio kaukės gali būti kosmetinėje, tačiau tai neturi būti tik molis, bet ir kiti ingedientai,  kaukės turi būti paruoštos profesionaliai. 
Kas iš mūsų nebandė molio kaukių? Manau visos spėjome išbandyti. Tai vos ne pigiausias ir greičiausias veido valymo būdas: nusiperki molio, aliejų (priklausomai nuo odos tipo), sumaišai su vandeniu, išmaišai ir rezultatas ant veido (kaip sakant). Po vienos tokios kaukės (kai ryškiai padauginau su aliejais) sukėliau veido odos alergija, todėl į natūralias molio kaukes dabar jau net nežiūriu. 
Ką siūlo L'oreal? 3-jų tipų veido kaukės pagamintos molio pagrindu. Aš tikrai negaišiu jūsų brangaus laiko ir nerašysiu kaukių aprašymų, tiesiog pasakysiu, kad Žalioji (Valomoji) skirta riebiai odai, jos sudėtyje molis ir eukaliptų aliejus, kuris skirtas mažinti poras ir suteikti veidui matiškumo. Juoda (Detox) skirta blankiai ir nuovargio žymių turinčiai odai, jos sudėtyje 3 skirtingi moliai ir Medžio anglis. Ji skirta ištraukti nešvarumams ir porų valymui. Raudona (skaistinamoji) nušveičia negyvąsias ląsteles ir suteikia spindesio.
Turiu pasakyti, kad kaukių įpakavimas tikrai traukia akį parduotuvėje. Stiklinis įpakavimas su žaliu dangteliu, prabangi dėžutė, aprašymas ir rekomendacojas, pridėkite dar gerus atsiliepimus internete, būtent tai skatina pirkėjus domėtis ir pirkti. Tačiau kaina nėra maža, būtent todėl aš laukiau stebuklo. Ar stebuklas ir wow efektas yra? Efektas yra, bet WOW nėra. Kaip jau supratote iš nuotraukų, man labiausiai patiko raudona kaukė. O kitaip ir būti negali, žiemą mano veido oda sausa, todėl kitos kaukės man kiek per stiprios, nors juodą ir galiu padaryti vieną kartą per savaitę, na o žalia visai ne mano variantas, nes taip sutraukia ir išsausina veidą, kad ne vienas kremas nepadės.
Kaip jau sakiau, labiausiai patiko Skaistinamoji, jos sudėtyje ne tik molis, bet ir raudonieji dumbliai. kaukė labai gerai nušveičia negyvąsias ląsteles, išvalo poras, tačiau nesausina. Po naudojimo nėra labai sausos odos efekto. Dar vienas dalykas, visos kaukės turi gano intensyvūs kvapus. Raudonos kaukės man patinka labiausiai.
Šnekant apie Juoda kaukę su Detox efektu, noriu pasakyti, kad tikėjausi kad ji bus stipresnė. Bet po kaukės naudojimo veidas labai svarbus ir minkštas. Noriu tik pasakyti, kad Detox kaukė tinka labiau normaliai - riebiai odai. Aš ją galiu naudoti tik vieną kartą per savaitę ir tai po naudojimo panaudoti labai daug maitinamojo kremo ar aliejaus. Bet efektas po jos man patiko labiausiai, jeigu dar oda nebūtų sausa, būtų super gerai.
Na ir logiška, kad man visiškai netiko žalia (Valomoji kaukė), nes ji skirta riebiai odai.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, jeigu niekada nebandėte molio kaukių, dabar pats laikas išbandyti. Na o šnekant apie efektą, man jis visai patiko, ne, tokio kad bėgti į parduotuvę it supirkti visą asortimentą, taip nėra, bet manau raudoną kaukę pakartosiu ne kartą.

PR sample







SHARE:

2 komentarai

  1. O pas mane sausa oda ir juoda kauke visiskai nesausina odos. Po jusu straipsnio pabandysim raudona! Aciu😊

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu va matot, viskas priklauso nuo odos tipo ;-) Todėl vieno sprendimo, kokia kaukė geriausia nėra

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig