2017 m. sausio 25 d., trečiadienis

Milani Amore Matte Lip Crème matinis lūpų kremas (Spalva - Covet)



Tas, kas domisi kosmetikos naujienų rinka, puikiai žino, kad pagaliau www.topbeauty.lt parduotuvėje atsirado Milani kosmetika. Labai seniai mačiau, labai seniai skaitau užsienio blogerių apžvalgas, būtent todėl be galo norėjau išbandyti. Asortimentas nėra didelis, tačiau ir tai išperkamas vos ne akimirksniu. Pagaliau mano rankose matinį lūpų kremas, spindesio suteikiantys skaistalai ir kreminė pudra. Pradėsime pažintį nuo matinio lūpų kremo, o paprasčiau tariant, blizgesio.




Milani Amore Matte Lip Crème matinis lūpų kremas lengvai dengiasi, ilgai išlieka, nelimpa, suteikia lūpoms lengvą matinės tekstūros užbaigimą. Priemonės aplikatoriumi lengvai padengsite produktą.

Kaina:  9,99 EUR

Kur pirkti: www.topbeuaty.lt

Spalvų pasirinkimas:




Įpakavimas:






Rezultatas:



Mano nuomonė:

Sutikite, matinių lūpų dažų ir blizgesių rinkoje pasiūla kone didžiausia, tik belieka išsirinkti. Tačiau aš vis ieškau gražių atspalvių. Na taip, teisingai, mano mėgstami atspalviai nude, raudoni ir tamsiai bordo, tačiau pavasariui ieškojau šalto rudo atspalvio. Kažkas neįprasto? man irgi, patikėkite, tačiau pirmas įspūdis pasidažius buvo "taigi čia beveik bordo spalva". Tik padarius rezultato nuotraukas supratau, atspalvis vienas iš tobuliausių mano kosmetinėje. Iš pirmo žvilgsnio, atspalvis tamsiai rudas su šaltu pagrindu. Bet nuotraukose jis pašviesėja ir atrodo lyg metalic. Konsistencija labai skysta, tačiau kreminė, teptukas patogus, bet man reikia pieštuko. Deja, mano kosmetinėje tokio tamsiai rudo lūpų pieštuko atspalvio nėra, todėl reikės nusipirkti (nes tamsiai bordo žiūrisi oi kaip negražiai). Didelis pliusas - priemonė nesausina lūpų, laikosi gerai apie keturias valandas, tačiau valgant ir geriant susibėga ir eina gumuliukais.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad man naujiena labai patiko, duodu dešimt ir dešimties už tobulą atspalvį.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig