2017 m. vasario 28 d., antradienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Kaip iš tikrųjų keista rašyti apie naujienas antradienį, bet nieko nepadarysi, renginių daugėja, laiko mažėja. Pagaliau visos nuotraukos padarytos ir aš galiu pasidalinti savo savaitės planu. Už lango pavasaris, perskaičiau orų prognozę, žada iki 12 laipsnių šilumos. Valio, pagaliau galima bus nufotografuoti džinsinius švarkus ir lengvas sukneles. Planuojame nedaug, renginių bus nemažai: NYX VIP vakarėlis, Kaziuko mugė ir keli susitikimai.


Aptarsime YSL naujieną


Šnekėsime apie vasario mėnesio geriausias ir dažniausiai naudojamas kosmetikos priemones:


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Gaminsime kartu salotas su lašiša ir kaparėliais


Aš jau spėjau išbandyti daugelį naujos PUPA pavasario kolekcijos produktų, labiausiai patiko kreminis rožinės spalvos higlighteris ir lūpų blizgesiai. Apie higlighterį šnekėsime jau netrukus


Ar verta už plaukų laką mokėti brangiau? Atsakymą aš jau žinau...


Labai daug kas domini naujomis Maybelline paletėmis, todėl skubu pasidalinti pirmu įspūdžiu apie ryškiausią





Naujienos:

Tam, kad gauti kažką naujo, reikia atsisakyti ko nors seno. Labai gera patarlė, kuri veikia puikiai. Aš atsisakiau labai daug gamintojų, bijojau, kad nebus apie ką rašyti... ir pagaliau gaunu nerealias kosmetikos priemones.

Šią savaitę mane pamalonino Clinique savo didžiuliu siuntiniu su kreminėmis pudromis, jau išbandžiau du variantus, deja, nepatiko. Labai retas atvejis, kai aš einu plauti makiažą po kelių minučių. Būtent todėl labai reikia atidžiai rinktis kreminės pudros tekstūras, konsistencijas ir atspalvius, na o apie Clinique kremines pudras šnekėsime jau netrukus



Urban Decay naujienos:


Tobula PUPA nauja pavasario kolekcija


Na ir pabaigai L'oreal COLORISTA. Tiesą sakanat, net nežinau, nuo kokio atspalvio pradėti...



Tokia planuojama mano darbo savaitė,

Ačiū, kad skaitote,
darbingo antradienio....









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig