2017 m. kovo 9 d., ketvirtadienis

Beauty Talk


Geros dienos, mano brangieji, pasidariau sau didelį puodelį kavos su pienu ir einu skaityti geriausių Lietuvos mados ir blogerių įrašus . Na o jeigu nori kartu, geriausieji iš geriausių jau čia, Beauty talk rubrikoje...




Jeigu neturi idėjų kaip nešioti sportinius batus, o kojos taip pavargo nuo kulnų ir trokšta patogumo, rekomenduoju mokytis iš Darjos. Garbės žodžio, būtent iš Darjos išmokau derinti sportinę avalynę prie madingų drabužių derinių, būtent Darjos dėka žinau, Adidas Superstar yra Cool, šį kartą ant jos kojų Ecco COOL batai.


Jeigu man keisti stilius ir daryti skirtingas fotosesijas yra vieni niekai, tai pamatyti Martiną (kuri dievina klasikinį stilių) su sportiniai batais yra kažkas toookio.... Vienu žodžiu, patiko, man tikrai labai labai patiko...


Kas galėtų pagalvoti, kad Sandrai labai tiks žalios plaukų sruogos? Aš dviem rankom 'už' permainas ir kiek drąsesnius plaukų dažymus.


Pirmos pavasario dienos, mados blogerės ruošiasi ir puošiasi, o saulės ir gero oro vis nėra. Ankstyvo pavasario stilius jau Kosmetikos užrašų bloge...


Ar skirtingų spalvų ir faktūrų kailį galima derinti viename drabužių derinyje? Atsakymą žino Laura, jos naujos drabužių derinuko nuotraukos jau laukia jūsų bloge.


Man šitos nuotraukos ant tiek gražios, kad tiesiog negaliu nepasidalinti. Bravo, Eva, tavo skonio ir stiliaus jausmas nepakartojamas.


Karolinos nuotraukų ataskaitą po kelionės Maltoje jau bloge. Aš jau vakar irgi apmokėjau kelionę ir labai labai laukiu, kada gi jau galima bus važiuoti atostogauti.


Indonezijos grožio apžvalga ir SPA priemonės, OMG, kaip nerealiai skamba. Daugiau smulkmenų Sandros bloge






Maybelline naujienas išbandė ir įvertino Gema, tačiau aš noriu kelis žodžius pasakyti ne apie tai, o apie tobulas mados blogerių nuotraukas. Man pačiai dar reikia mokytis ir mokytis iš jų, nes tai ką daro ir kaip mato jos varo mane iš proto.


Jau greitai keliausiu į Rygą, todėl atsiliepimai apie Madara kosmetiką man kaip tik, ten tokio nerealaus grožio Madara parduotuvės....


Mūsų 'kosmetiniai' skoniai su Kotryna sutampa ne taip dažnai, tačiau  be jokios abejonės Balenciaga Florabotanica vieni iš mano mėgstamiausių kvepalų, buteliuko dizainas tiesiog šaukia parduotuvėje "Pirk, pirk, pirk"


The Wet Brush man labai didelio įspūdžio nepadarė, tačiau jis idealiai tinka plaukų tresams šukuosi, ką apie šį inovacinį stebuklą galvoja Eva, skaitome jos bloge


Aš kai tik šiandien pirmą kartą išbandžiau Waterclouds plaukų kaukę ir šampūną dažytiems plaukams, sėdžiu, vis perbraukiu per plaukus ir galvoje dėlioju sakinius pirmai nuomonei aprašyti. Patricijos bloge Waterclouds, tačiau tai plaukų kaukė skirta sausiems plaukams.


'Micelinis vanduo su moliūgų ekstraktų' - pavadinimas skamba labai gundančiai, labai norėčiau išbandyti, tačiau miceliniai vandenys sukelia man alergiją, todėl kas belieka? tik skaityti atsiliepimus.


Aš irgi labai dažnai rengiu konkursus savo facebook puslapyje? Kodėl? Nes logiška, man reikia tiek kosmetikos priemonių, kiek kartais atsiunčia gamintojas. Smagu, kad mano siuntiniai ir dovanos pradžiugina dar ką nors. Taip, tai dar pritraukia skaitytojų, tačiau ar tai yra blogai? Tikrai ne, manau tai naudinga dviem pusėm (man ir skaitytojams). Kokios dar gali būti priežastys, skaitome Juodosios plunksnos bloge


Ar svarbu kiek kiekvieno įrašo rašyti pirkai kosmetikos priemonę ar gavai testavimui? Aš viena iš pirmųjų pradėjau tai daryti, nes noriu būti atvira tiek gamintojams, tiek skaitytojams. Logiška, kad skaitytojo neapgausi, dauguma blogerių gauna beveik tą patį, todėl apie bendradarbiavimą su kompanijom nieko nenuslėpti. Ar tai turi įtakos mano nuomonei? Tikrai ne, nes atsiųsta priemonė testavimui negarantuoja gero atsiliepimo. Iš kitos pusės, aš jau išmokau atsirinkti priemones testavimui taip, kad blogų atsiliepimų būtų kaip įmanoma mažiau, nes nereikia man blogų emocijų ir nenaudojamų priemonių ;-)  Bet vistiek pasitaiko. Vienu žodžiu, čia mano pamąstymai, o Salomėjos bloge skaitome apie Amway naują lūpų blizgesį.


Aš irgi be galo apsidžiaugiau gavus tiek daug naujų L'oreal lūpų dažų testavimui. L'oreal lūpų dažai vieni iš mano mėgstamiausių vertinant kokybę ir kainą (pati esu pirkus net kelis raudonus atspalvius). Kaip jau įprasta, nuotraukos dar nepadarytos (nes naujienų buvo labai daug, o kol nepadarei nuotraukų, išbandyti irgi negalima), todėl skaitome Viktorijos apžvalgą.


Pabaigai - vitaminų kokteilis pagal Enrikos receptą. Pavasarį kaip niekada reikia vitaminų ir gerų emocijų, todėl gaminam ir skanaujam kartu.

Tokia buvo mūsų madinga grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig