2017 m. kovo 27 d., pirmadienis

Grey Grid Box Pleated Skirt


Neopreno medžiagos drabužių mada atėjo į mūsų rinką labai seniai, tačiau noriu prisipažinti, niekada neturėjau nei vieno drabužio iš neopreno. Kodėl? Nes man storos medžiagos nelabai patinka. Aš esu realistė, todėl moku žiūrėti į veidrodį, nesinori storais drabužiai paryškinti figūros netobulumus. Tačiau kas galėtų pagalvoti, kad tokios tipo platūs ir pusti sijonai gali ją patobulinti?

Bet grįžtant prie mano pilko sijono, noriu pasakyti, kad įsimylėjau. Nors užsakant žiūrėjau labai skeptiškai, bet visgi nusprendžiau užsakyti, išbandyti ir įvertinti pati. Vienu žodžiu, sijonas gana storos medžiagos, gerai laiko formą, jeigu ilgai sėdėti, lyginti reikės (tačiau tai padaryti nėra sunku). Patiko pati sijono spalva ir galimybę derinti prie įvairiausių drabužių, Na o pagrindinis sijono privalumas, jis plonina figūrą, tiksliau, paryškina liemenį. Aš sakyčiau, tai labai gerai, nes žaidžiant su įvairiomis formomis (prie pilkos spalvos oversize megztinio ir prie kiek didesnių rankovių) jis žiūrisi labai gerai. Na o bordo ir pilkos spalvos derinys šio pavasario 'must have'. Mano dydis L, man tiko puikiai. tradicisškai kartoju, kad užsakant iš www.shein.com puslapio mokesčių mokėti neteko, nes siuntos atkeliauja tiesiai į namus (su kurjeriu) iš Čekijos.










Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Sijonas -SheIn
Striukė - Yoshop
Avalynė - ASOS
Rankinė - Buffalo
Palaidinė - ZARA
Laikrodis - Daniel Wellington (su KODU LITHUANIANBEAUTY 15% nuolaida)








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig