2017 m. kovo 25 d., šeštadienis

L'oreal Botalicals


Ar jau matėte naują L'oreal Botanicals plaukų priežiūros liniją? jeigu ne, tai labai kviečiu užsukti į Drogas, jau ten jau jūsų laukia pilnas asortimentas, na o aš šiandien labai trumpai noriu papasakoti apie kelionę į Rygą, o jeigu tiksliau, į Salaspils Botanikos sodą, kur ir buvo pristatytos visos naujienos.


Botanical Fresh care nauja plaukų priežiūros linija, kur sudėtyje nėra silikonų, dažyklių ir parabenų. Puikiai žinote, aš nieko nežinau apie produktų sudėtį, tačiau mano draugė (kuri mėgsta ir naudoja tik natūralios kosmetikos priemonės) sakė, kad priemonės tikrai vertos dėmesio. Man, asmeniškai, be galo patiko šių priemonių nuostabūs ir natūralūs kvapai. Gamintojas siūlo net 3 skirtingas linijas: Safflower (sausiems plaukams) su sojos ir kokoso aliejais, botaninio dažinio dygmino ekstraktu.
Geranium (dažytiems plaukams)
Coriander (nusilpusiems, ploniems plaukams)

















Visos priemones gautos testavimui atrodo be galo gundančiai, o kvapai tiesiog šaukia 'išbandyk mane'. Po pirmo testavimo galėčiau daugiau papasakoti apie pačius produktus, nes kol neišbandai, pilną nuomonę sudaryti tikrai sunku.
Labai smagu, kad pagaliau L'oreal gali patenkinti visus be išimties klientų ir pirkėjų poreikius ir pasiūlyti kažką naujo, pagerintos sudėties.

Kokia linija patiko man labiausiai? Iš kvapo tai Safflower, nes šių priemonių tekstūros riebesnės, kaip tik sausiems plaukams.
Noriu priminti, kad kiekvienoje linijoje yra ir plaukų šampūnas, kaukė, kondicionerius, papildoma priemonė (purškiklis spindesiui, losjonas plaukų atstatymui, maitinamasis kremas). Visas papildomas priemones jau turiu savo rankose, beliko išsirinkti geriausią








SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig