2017 m. kovo 28 d., antradienis

Summer days with Romwe



Aš jau pasakojau bloge apie tai, kad visai neseniai su vyrų nusprendėme nusipirkti kelionę į šiltus kraštus, na kiek jau galima dirbti? Reikia ir skirti laiko sau ir savo santykiams. Vienintelis dalykas, kuris mane kiek stabdo, tai vyras važiuoja atostogauti, o aš važiuoju fotografuoti drabužių derinius. Na negaliu aš kitaip, juk reikia išnaudoti gražius vaizdus nuotraukos, a ne? Na o apie ką galvoti, nusipirkus kelionę, jeigu ne apie naują maudymuką ir vasarines sukneles? Maudymuką aš jau turiu, pasakysiu daugiau, turiu net kelis, bet kol kas nėra tinkamų sąlygų parodyti kaip atrodo mano pasirinkimas, na o šiandien jūsų dėmesiui norų sąrašas, kurį surašiau galvojant apie kelionę ir šiltus kraštus.


Praeitais metais šie sandalai buvo Instagram puslapio hitas, kiekviena mados blogerė turėjo tokius. Aš labai ilgai ieškojau, bet pagaliau radau. Kaina nėra super didelė, tik klausimas dėl patogumo. Padas lygus, čia viskas turėtšų būti gerai, o virvutės gali ir spausti, tačiau ko nepadarysi dėl mados ir gražių nuotraukų?


Multicolor Pop-pom Decorated Lace-up Ring Toe Sandals



Prie avalynės turi būti ir rankinė. Tiesa? Mano pasirinkimas pinta, vasariška, maža rankinė, kuri idealiai tiks prie pasirinktos avalynės, ir nebūtinai jūsų basutės turi būti su kutais.


Beige Pom Pom Trim Straw Tote Bag




Džinsinės striukės šį sezoną neišeina iš mados ir nepalieka savo pozicijų. Aš turiu kelias savo drabužinėje ir galiu pasakyti, džiaugiuosi kiekvieną kartą kad pirkau. Šitas džinsinis švarkelis drąsiems, tačiau toms, kas žino ko nori. Kaina tikrai prieinama, todėl rekomenduoju drąsiai. Žinote, kokia Lietuvoje būna vasara.

Blue Cartoon Print Back Bleach Wash Ripped Denim Jacket





Ar žinote, kokia spalva bus madingiausia šį sezoną? teisingai, švelniai rožinė. Kaip su švelniai rožinė netapti Barbie style? Tai mes aptarsime jau netrukus, tačiau šį kartą mano pasirinkimas prigesintas rožinis atspalvis, kuris tinka bet kur ir bet kada, na o prisiūtos dekoracijos suteikia striukei išskirtinumo.

Pink Patchwork Pocket Drawstring Hem Long Jacket







Aš manau vasara, ne vasara, jeigu tavo drabužinėje nėra nei vienos lengvos baltos suknelės. Žiūriu į šios suknelės nuotraukas, už lango šviečia saulė, atostogos ne už kalnų, kas gali būti geriau? 


White Ruffle Trim Cold Shoulder Dress




Anksčiau galvojau, kad ilgos suknelės skirtos toms, kas neturi ką parodyti. Ech, tas maksimalizmas. negaliu pasakyti, kad mano drabužinėje pilna ilgų suknelių, tačiau jų tikrai padaugėjo. Šį, mano norų sąrašo viršuje.

Polka Dot Off The Shoulder Tie Waist Maxi Dress





Šitą suknelę jau užsakiau, nes ji tokia graži ir tobula, kad net neturiu ką pridurti.

Blue Vertical Striped Ruffle Dress With Embroidered Tape Detail





Išsiuvinės palaidinės be galo madingos, todėl jeigu dar tokios neturite savo spintoje, labai kviečiu taisyti padėtį.




Na ir desertui Loafers, mano sena svajonė. Romwe puslapyje yra įvairiausių modelių ir spalvų, visi atrodo taip tobulai, kad norisi nusipirkti kelis modelius. Na o svarbiausiai, jie patogūs, nes neturėtų spausti, plius ir kulno nėra, todėl kojoms irgi bus patogu.




Toks mano vasaros 'must have' norų sąrašas. Vyras sakė, kad galiu išleisti 50$, todėl galvoju ką nuspirkti. Tradiciškai sakau, kad mokesčių mokėti neteko, užsakymas atkeliauja per 2 savaites (jeigu yra prierašas Priority Despatching, todėl gerų pirkinių, mano brangieji...











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig