2017 m. balandžio 25 d., antradienis

Matrix Biolage Sugar Shine poliruojančio poveikio šveitiklis plaukams



Dar vienas atsiliepimas šiandien apie plaukų šveitiklį iš Matrix, kuris kaip man atrodo, turi būti kiekvienoje iš mūsų vonioje. Kodėl? Na apie galvos odos šveitimą mes visos puikiai žinome, tačiau apie pačių plaukų šveitimą girdėjome labai mažai. Man www.inhair.lt parduotuvėje atliko Matrix plaukų priežiūros procedūrą, vienas iš žingsnių buvo plaukų šveitimas. Rezultatu aš likau sužavėta, tačiau pagalvojau, o ką, jeigu procedūrą pakartoti namuose? Šiandien būtent apie tai ir pašnekėsime.




Matrix Biolage Sugar Shine poliruojančio poveikio šveitiklis plaukams yra besilikonė plaukų priežiūros priemonė, švelniai pašalinti galvos ir plaukų nešvarumus. Vandenyje tirpūs kristalai ištirpsta plaukuose, švelniai pašalindami susikaupusius nešvarumus bei fiksavimo priemonių likučius nuo pat šaknų iki plaukų galiukų. Plaukai įgauna lengvumo pojūtį ir kartu yra pamaitinami. Tinka dažytiems plaukams. Naudojant Matrix Biolage Sugar Shine plaukų linijos priemones, Jūsų plaukai įgaus iki 48 valandų išliekantį plaukų spindesį.

Naudojimas: naudoti prieš šampūną. Suskirstykite plaukus į tris dalis, paimkite arbatinį šaukštelį šveitiklio ir švelniai įmasažuokite į plaukus nuo šaknų iki galiukų. Tą patį pakartokite su kitomis plaukų dalimis. Kruopščiai išskalaukite plaukus, o po to naudokite šampūną. Nenaudokite tą pačią dieną, jeigu dažėte plaukus.

Profesionali kosmetika MATRIX suformuoja šukuoseną bei rūpinasi plaukų grožiu ir sveikata, suteikia ilgalaikį efektą ir nepriekaištingą rezultatą. Originalios patentuotos technologijos dėka, MATRIX grožio priemonės atgaivina nusilpusius plaukus, padeda apsaugoti nuo kenksmingo aplinkos poveikio, nedirgina galvos odos.

Talpa: 500 ml.

Kaina: 24,30 EUR

Kur pirkti: www.inhair.lt





Mano nuomonė:

Aš manau šis plaukų (ne galvos odos) šveitiklis neturi analogų rinkoje, nebent aš apie juos negirdėjau. Kodėl būtina šveisti pačius plaukus? Plaunat plaukus šampūnais, nešvarumai vistiek lieka, plaukų modeliavimo priemones pašalinti labai sunku. Tam, kad plaukus blizgėtų ir būtų sveikas naudojamas plaukų šveitiklis. Pirmą kartą, kai bandžiau www.inhair.lt, galvojau, dar viena pasaka ir nauja galimybė praversti mus plačiau pradaryti pinigines. Bet rezultatas, koks tobulas rezultatas. Bet apie viską nuo pat pradžios. 
Šveitiklį galima naudoti vieną kartą per mėnesį. Naudojimo būdas aprašytas aprašyme, aš nuo savęs noriu pridurti, kad ant šlapių plaukų tepame šveitiklį ir labai lengvai įmasažuojame į pačius plaukus. Labai stipriai trinti nereikia, rizikuojate pažeisti plaukų struktūrą. Nuo karščio ir drėgmės cukrus tirpsta, todėl paliekame šveitiklį ant plaukų kelioms minutėms, dar kartą masažuojame ir nuplauname, naudojame šampūną ir kaukę. Aš nesitikėjau, kad šveitiklį patogu ir lengva naudoti namų sąlygomis, sutikite, kirpykloje vienas dalykas, o pačiam namuose visai kas kitas. Man pavyko puikiai, aš paskirsčiau plaukus sruogomis ir problemų nebuvo. Iš patirties noriu pasakyti, kad vanduo turi būti kiek karštesnis, tada aliejai ir cukrus tirpsta greičiau, taip šveičiant plaukus nepažeisite jų struktūros.
Priemonė gana tirštos konsistencijos, nedirgina galvos odos, nesausina plaukų. Po procedūros plaukai gražiai blizga, o mano atveju, pašviesėja be dažų naudojimo. Na ir bonusas, kurį norėjau pasakyti pabaigai, tam, kad spalva gautųsi tokia, kokią planuojate, labai rekomenduoju prieš plaukų dažymą naudoti ir šveitiklį (kelias dienas prieš). Na o jau po plaukų dažymo šveitiklio naudoti nerekomenduojama.
Aš labai džiaugiuosi, kad tokio didelio įpakavimo man užteks tikrai ilgam, juk procedūrą geriausiai kartoti vieną kartą per mėnesį. Ar tobulam rezultatui reikia naudoti tos pačios linijos priežiūros priemones? Ne, nebūtina, tik po šveitiklio naudojimo rekomenduoju kiek stipresnę kaukę.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig