2017 m. balandžio 20 d., ketvirtadienis

Reserved & Shop Online You made my day


Pagaliau, pagaliau aš gavau savo užsakymą, kurį padariau prieš Velykas iš http://www.reserved.com/lt/ parduotuvės. Kodėl pagaliau? Dar vaikystėje prieš gimtadienį mama sakė, eisi miegoti anksčiau, rytojaus diena ateis greičiau. Supratau vienintelį dalyką, dar tikrai neužaugau, o savo užsakymo laukiau labai nekantriai.

Logiška, galima nueiti į parduotuvę ir išsirinkti ten, bet 10% nuolaidos kuponas ir nemokamas pristatymas į namus padarė savo. Pridėkite ir tai, internetinėje parduotuvėje aš radau norimą rankinę, ryškiai raudonai-oranžinės spalvos, parduotuvėse aš tokios jau nemačiau, išpirko. 
Šiandien iš ryto (taip susitariau su kurjeriu, nes renginių ir susitikimų irgi daug, o sėdėti namuose visą dieną nėra jokios galimybės) gavau savo užsakymą. Viskas buvo labai gerai supakuota, tačiau ne tai svarbu. Svarbu kas viduje.....



Tikriausiai prisimenate mano wish list'ą? Jeigu jau nebe, jis čia. Labai norėjau raudonos spalvos kelnių, mažo rankinuko, khaki spalvos kelnių, sportinių marškinėlių su ryškiai raudonais užrašais ir khaki spalvos basučių. Aš nebūčiau aš, jeigu paskutinę minutę nepakeisčiau nuomonės. 

Aš pradžioje išpakavau, o po to paruošiau drabužius nuotraukoms, ech, tas blogerių gyvenimas. 

Marškiniai atrodo tobulai gerai, džiaugiuosi pasirinkus XS dydį, jis tinka puikiai. Jau nekantrauju juos pamatuoti su turimu raudonos spalvos turimu švarku ir odinėmis kelnėmis.

Sportiniai marškiniai


Rankinukas, mano užsakymo žvaigždė, nes dievinu rankines. Šitas rankinukas tobulas, spalva nuotraukose atrodo kiek ryškiau, nei realiame gyvenime. Noriu priminti, kad parduotuvėje (internetinėje tikrai) galima rasti tokį pat modelį, tik šviesiai mėlynos spalvos (irgi nerealus). Vienu žodžiu, šis rankinukas made my day, tai meilė iš pirmo žvilgsnio. Iš vienos pusės tokius atspalvius labai sunku derinti, tačiau sutikite, ryškus rankinukas gali pakeisti net patį nuobodžiausią drabužių derinuką.

Rankinė


Jau pasakojau, kad bijojau pirkti kelnes internetu, tačiau viskas gerai ir tiko puikiai. Juokas, juokais, tačiau khaki variantas atrodo gražiau nei raudonas. O gal čia tik man taip atrodo. Jau greitai įamžinsiu  drabužių derinukus su naujais drabužiais ir galėsite įvertinti rezultatą.

Raudonos spalvos kelnės / Khaki spalvos kelnės

Ir.... vietoje basučių nusipirkau khaki spalvos šilkinį bomberį. Nemadingi bomberiai? Rimtai? Aš manau neegzistuoja nemadingųi drabužiiai, reikia mokėti juos derinti. Man pasirodė, kad basutėms dar ateis laikas, nes sniegas ir šaltas oras dar neskatina pirkti vasarai skirtą avalynę. Šilkinio bomberio gėlių raštai puikiai tiks prie oranžinės rankinės ir prie raudonų kelnių. Aš darant užsakymus labai gerai apgalvoju kaip ir ką nešiosiu. 
Bomebris

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad labai patiko užsakinėti internetu. Toks jausmas, kad atėjo Kalėdos, vis lauki savo dėžės. Prisipažinsiu, aš labai dažnai užsakinėju drabužius iš užsienio parduotuvių, tačiau laukti tenka nemažai, o kada siuntinys atkeliaus, tiksliai niekas negali pasakyti. Užsakymas iš http://www.reserved.com/lt/ buvo laiku ir vietoje. Jau nekantrauju važiuoti į fotosesiją, manau padarysiu tai jau rytoj. 
Pabaigai noriu priminti, kad 10% nuolaidą užsakymui internetinėje parduotuvėje galima gauti tiesiog užsiprenumeravus naujienas.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig