2017 m. rugsėjo 25 d., pirmadienis

Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer


Pasakau nuoširdžiai, apart MAC kosmetikos, šią savaitę naujienų nebuvo, todėl pereiname prie suplanuotų išbandytos kosmetikos apžvalgų. Jūsų dėmesiui Origins naujiena, Origins GinZing Energy veido priežiūros linija. Paakių kremą jau esu bandžiusi seniai, o veido kremai taip patiko, kad tiesiog negaliu tylėti.
















Mano nuomonė:

Origins GinZing Energy veido linija skirta odos drėkinimui, kremai puikiai padidina odos spindesį, suteikia energijos ir praturtina odą stiprinančiomis medžiagomis (kremų sudėtyje ženšenis ir kavos pupelės). Mano rankose kremas, kremas gelis mišriai ir riebiai odai, paakių kremas. Visų linijos įpakavimai ryškiai oranžinės spalvos, man ši spalva asocijuojasi su apelsinais. Rytinis apelsinų sulčių ritualas, kavos puodelis ir drėkinamasis veido kremas. Aš visiškai nejuokauju, kremų kvapas labai jau apelsininis, iš karto gerai nuteikia. Kas man patiko? Man labai patiko kremas gelis, kurį aš naudoju kiekvieną rytą kaip makiažo pagrindą, kremas greitai susigeria, maloniai drėkina, tačiau neriebina ir neapsunkina odos. Kiek riebesnį kremo variantą aš naudoju nakčiai, puikiai maitina ir rūpinasi mano odos būkle. Galiu pasakyti, po dviejų savaičių naudojimo mano veido oda tapo žymiai gražesne ir lygesne, poros tapo vizualiai mažiau matomos. Kaip gi paakių kremas? Ne mano istorija, jis labai dirgina mano jautrią paakių zoną, todėl jo naudoti deja negaliu. Kremo tekstūra man irgi neįtiko, ji baltai- rožinė, tikriausiai turi sušvelninti paakių odos atspalvį ir vizualiai sumažinti paburkimus. Kremo tekstūra man pasirodė kiek per sunki, todėl atidėjau šį į šoną, o veido kremai tapo mano odos priežiūros 'must have'.
Ar rekomenduoju? tikrai taip, man ši linija labai labai patiko.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig