2017 m. spalio 20 d., penktadienis

Cartier - meistrystė, vedama aistros


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mes šnekėsime apie prabangą ( aš nuoširdžiai nežinau, apie galvojate JŪS, kai išgirdote Cartier prekinio ženklo pavadinimą, bet aš galvoju apie nuostabius papuošalus ir išskirtinius laikrodžius). Praeito ketvirtadienio rytą (tik pagalvok, praėjo daugiau nei savaitė, o aš vis dar neparašiau įrašo) mes skubėjome į Cartier kvepalų pristatymą. Ar žinojau ką nors apie Cartrier kvepalus prieš pristatymą? Tikrai ne, bet atradau savo kvapą, juk grakščiomis ir save mylinčiomis panteromis norime būti visos.

Cartier, tai nuostabūs ir išskirtiniai paupuošalai, laikrodžiai ir aksesuarai. Cartier papuošalai tai prabangos simbolis. Nei vienas raudonas kilimas ir žvaigždžių gyvenimas neįsivaizuojamas be Cartier papuošalų. Kažkada pasakojau, kad mano pirmuoju žurnalu buvo Cosmopolitan (rusų kalba), kai man buvo 12-13 metų. Nuo tada tiksliai žinojau, kad Cartier, Bvlgary, Tiffany - tai ne salos jūroje, tai prabangių ir išskirtinių papuošalų kompanijos, pripažintos ir vertinamos visame pasaulyje.




Tai ką gi bendro turi pauošlaia, išskirtinumas ir kvepalai? Aš manau, kad ir papuošalas ir kvepalai yra aksesuaras. Dažniausiai kvepalų buteliukas atrodo labai prabangiai, kaip išskirtinis kosmetikos staliuko papuošalas, būtent todėl Cartier. Mano akimis, Cartier kvepalų buteliukai turi labai daug bendro su juvelyrikos dizainu: išskirtiniai ir labai prabangūs dangteliai, buteliuko briaunų skaičius (kaip tikrasis deimantas), panteros atvaizdas kvepalų buteliuko viduje (omg, kaip išskirtinai ir prabangiai).





Pirmieji Cartier kvepalai, kurie išvydo pasaulį, buvo moteriškas MUST aromatas (parfumeras Jean -Jacques Diener). Peržiūrėjus kvepalų natų sąrašą aš net žagtelėjau: aldegidai, ambra, muskusas, ananasas, žaliasis mandarinas, galbaninė ferula, vanilė, persikas, odinės natos, irisų šaknys, vetiveris, jazminai, santalas, tonkos pupelės ir t.t.

Pirmas CARTIER aromatas, sudrebinęs pasaulį, ir tapęs klasika. Gaivus rytietiškas aromatas yra praturtintas žaliomis galbaninės ferulos bei švelniomis vanilės natomis. Šią kompoziciją subtiliai gaubia jazminų akordai, nepaprastai moteriški ir jausmingi.

Pilnai pritariu gamintojo aprašymui, kvepalai vintažiniai, prabangūs ir labai jausmingi, nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti ir patiems išvertinti natas.




„La Panthère“ moteris - laisva ir atkakli, nepriklausoma, patraukli ir aistringa. Puiki mylimoji, traukianti ir viliojanti nepriklausomybe. Mathilde Laurent siūlo naujus nepatirtus gėlių akordus, pažadinančius pojūčius. Kvepalams buvo pasirinkta gardenija, kerinti juslingumu ir švelniu aromatu. Kvapiajame vandenyje „La Panthère“ gardenijos laukinė prigimtis atskleidžiama iki maksimumo, o tai paskatina sudėtyje esantis muskusas. Muskusas yra daugiau nei kvapas, tai tekstūra: tarsi aksominė gyvūno oda, kurios neįmanoma nepaliesti.

Cartier kolekcijoje net 9 išskirtinės panteros, Lietuvos tinkoje pristatymos 3. Kiekvienas buteliukas - meno kūrinys, savo istorija ir maištinga, viliojanti, nepriklausoma siela. Galiu pasakyti drąsiai, kiekvienas aromatas labai skirtingas, nors pagrindinės natos beveik nesikeičia.


Mano rankose klasikinis La Panthere aromatas, manau kitą savaitę apie jį pašnekėsime plačiau. Namų darbas Jums, mano brangieji, apsilankyti Kristianos parduotuvėje ir susipažinti su išskirtiniais Cartier aromatais. Juk prabangnių papuošalų negalime visos sau leisti, tai tegul mūsų kosmetinį stalą puošia Cartier pantera.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig