2017 m. gruodžio 15 d., penktadienis

Caviar of Switzerland - Swiss Luxury Cosmetics


Labas rytas, mano brangieji, Kalėdos stebuklų metas, kai visi net seniai užmiršti įrašai būna parašyti. Sakau nuoširdžiai, šitos nuotraukos mano archyvuose kabėjo daugiau nei penkis mėnesius. Tik dabar, kai kompiuteris pradėjo man rodyti savo nepasitenkinimą, kad vietos diske dėl didelio nuotraukų kiekio nėra, aš susimąsčiau ir pradėjau trinti nereikalingą informaciją. Būtent taip atradau šias nuotraukas ir priminiau, kad Caviar kosmetikos linija ne tik labai prabangi, bet ir veiksminga, todėl šitą atsiliepimą privalote perskaityti.




Veikliosios medžiagos: ikrų ekstraktas – intensyvus drėkinimas, odos regeneracija, Syn®-Coll (kolageno sintezė, stimuliuojant peptidus) – sumažinamos paviršinės ir giluminės raukšlės, skatinama kolageno gamyba, hialurono rūgštis – atkuriama odos drėgmės pusiausvyra, elastingumas, SOD – intensyviai kovojama su visais odos senėjimo požymiais.

Daugiau informacijos: https://www.caviarofswitzerland.com











Mano nuomonė:

Šnekant apie Šveicarijoje gaminamą kosmetiką, man iš karto prašosi paminėti La Prairie, pagrindinis ingridientas - ikrų terapija, tobula kokybė, priemonės skirtos anti-age segmentui, prabangūs įpakavimai ir ..... kainos, kurios prieinamos deja ne visiems. Kaip bebūtų, tačiau sumokėti virš 800 Eurų už serumo buteliuką ranka kyla ne kiekvienam. Tai yra prabangos prekė, kuri parodo jūsų galimybių spektrą, negu norą tinkamai prižiūrėti savo odą. Kodėl? Nes rinkoje galima atrasti labai daug alternatyvų, tačiau sumokėti ženkliai mažiau. Šitoje vietoje būkime realistais, gera kosmetikos priemonė, kuri gaminama Šveicarijoje (kur darbas apmokas brangiai, kur pragyvenimo lygis visai kitoks, ingridientai, naudojami kosmetikos gamybai irgi tobulos kokybės) negali kainuoti 20 EUR. Aš sakau, kad šitos nuostabios Caviar of Switzerland priemonės puiki alternatyva. Aš gavau šias priemones testavimui dar prieš pusę metų, labiausiai man patiko visiškai lengvos tekstūros serumas, kuris puikiai atgaivina veido odą ir suteikia jai švelnumo, tačiau neriebina ir nekemša porų. Regeneruojamasis veido kremas, kurio sudėtyje ikrų ekstraktas (skirtas intensyviai drėkinti veido odą, sumažinti raukšles ir palaikyti drėgmės balansą) man pasirodė per sunkus. Aš manau, kad net man naudoti šį kremą yra dar ankstoka. Nunešiau mamai, ji naudoja su tokiu malonumu, kad matyt teks nusipirkti jau Kalėdų proga dar viena kremo buteliuką. Mamos komentaras "Nors kremo konsistencija gana tiršta, kremas susigeria greitai, puikiai maitina, kovoja su raukšlėmis ir pigmentinėmis dėmėmis". 
Noriu paminėti ir paakių kremą, kurio įpakavimas patogus ir apgalvotas. Dievinu paakių kremus su pompa, kur nereikia kišti savo rankų, taip naudoti kremą higieniška, o tai reiškia, kad gaminant kremą buvo naudojamos mažiau cheminių ingridientų ir konservantų. Mano paakių oda labai jautri, todėl daugelio kremų aš naudoti tiesiog negaliu, nes bėga ašaros. Šis kremas tikras išsigelbėjimas, nes jis veiksmingai kovoja su paakių odos problemomis: tamsiais ratilais, paburkimais ir raukšlėmis. Ne, aš nenoriu pasakyti, kas panaudojus paakių kremą kelis kartus jūsų problemos išnyks, ne, taip tikrai nebus. Tik po gero mėnesio naudojimo, subalansuotos mitybos ir gero miego galima pamatyti rezultatus. O kam tada kremas, pasakysite Jūs? Išsimiegojus visi atrodome gražiai. ;-) Kremas sustiprina poveiki ir padeda išlaikyti geriausią rezultatą.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad svarbiausiai rūpintis savimi, o geriausiai pradėti nuo jūsų veido ir dekolte zonos. taip, puikiai suprantu, kad žmogaus vidus turi būti gražus, tačiau ir išorė (ypač veido oda) turi būti tinkamai prižiūrėta. Skirkite laiko ir savo biudžeto dalį geram veido kremui, juk Kalėdos stebuklų metas.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig