2017 m. gruodžio 13 d., trečiadienis

Optikos Pasaulis ir mano nauji akiniai


Sveiki, mano brangieji, šiandien pašnekėsime apie akinių naujas tendencijas, eisime apžiūrėti Optikos Pasaulio asortimentą ir pasimatuosime labai daug skirtingų akinių modelių. Tikriausiai reikia pradėti nuo to, kad savo regėjimu skustis aš tikrai negaliu, atrodo matau puikiai, bet tikrinti akių buvau labai seniai. Iš įpročio perku spalvotus akių lęšius be dioptrijų ir jaučiuosi laiminga. Iš kitos pusės, akiniai ir stilingi akinių rėmeliai jau seniai tapo įvaizdžio dalimi, puikiai žinau, galima išsirinkti akinius tiesiog skaitymui arba darbui su kompiuteriu.




Optikos Pasaulis - didžiausias optikos tinklas Lietuvoje, todėl būtent čia galima rasti visas naujas akinių rėmelių ir saulės akinių kolekcijas. 

Akiniai – populiariausia regėjimo korekcijos priemonė, kuria naudojasi kas trečias planetos gyventojas trumparegystei, toliaregystei, astigmatizmui ar senatvinei toliaregystei koreguoti. Korekciniai akiniai priskiriami medicininiams prietaisams ir gaminami pagal individualų receptą į akinių rėmelį įmontuojant reikiamo stiprumo (dioptrijų) akinių lęšius. Akinių rėmelis atlieka ne tik svarbią atraminę funkciją, t.y. mechaniškai laiko akinių lęšius priešais akis, bet ir formuoja pagrindinį estetinį akinių vaizdą, suteikdamas jų nešiotojui išskirtinumo, solidumo ar žaismingumo… Rėmelis individualiai parenkamas pagal kiekvieno kliento veidą. Kas tinka vienam klientui, visai gali netikti kitam. Todėl klientas akinių rėmelius ir saulės akinius turėtų rinktis optikoje, o ne iš paveikslėlio ar pan.
Tikrai taip, pilnai pritariu, kad akinius geriausiai rinktis optikoje vertinant modelį, atspalvį, formą ir savo norus. Kiek aš spėjau pasimatuoti akinių? Labai daug, tačiau išsirinkti pavyko ir aš tuo labai džiaugiuosi.


Viskas prasidėjo nuo mano regėjimo patikrinimo. Pasirodo, mano regėjimas yra puikus, darbas prie kompiuterio naktimis man jo kol kas nesugadino, tačiau jau verta susimąstyti. 





Kas man yra akiniai? Madingas aksesuaras, suteikiantis individualumo ir bendro įvaizdžio užbaigtumo. Aš puikiai suprantu, kad akinių rėmeliai turi tikti prie mano veido formos, savo galvoje jau turėjau viziją kaip turėtų atrodyti tai, ko aš noriu. Aš norėjau juodos spalvos kiek neįprastos formos rėmelių. Atsidūrus Optikos Pasaulis parduotuvėje aš tiesiog negalėjau nepasimatuoti visų įmanomų variantų, juk taip išsirinkti paprasčiausiai. 
Dar vienas dalykas, kuris man atrodo labai svarbus, akinių rėmeliai turi būti ne tik gražūs ir stilingi, bet ir patogūs. Tvirtai laikytis, nespausti ir su jais svarbu jaustis laisvai. 

Mes pradėjome nuo Dior šį sezoną siūlomų modelių, nes būtent čia buvo tai, ko norėjau aš. Pamatavau vienus, kitus ir supratau, ne mano istorija. Pasakysiu nuoširdžiai, perkant internetu tikrai išsirinkčiau Dior ir labai nusivilčiau gavus savo užsakymą, nes gyvai modeliai labai gražūs, tačiau visiškai netinka prie mano veido formos. Tokio tipo kvadratiniai akiniai prideda man metų, o aš noriu su akiniais atrodyti ne tik stilingai, bet ir žaismingai.




Vienas iš populiariausių modelių - "Cat Eyes", būtent tokius galima rasti Just Cavalli, Miu Miu ir Dolce & Gabbana kolekcijoje. Man labiausiai patiko raudonas ir labai žaismingas Dolce & Gabbana variantas, jeigu tai būtų antrasis akinių rėmelių modelis mano kolekcijoje, tikrai išsirinkčiau būtent juos, bet šį kartą reikėjo klasikinio varianto, kuris tiktų prie visų drabužių derinių.






Dabar žiūriu nuotraukas ir suprantu, kad tikrai nusipirksiu šį modelį pati, nes raudonos spalvos lūpų dažai ir šie akiniai atrodytų tobulai, nieko nereikėtų derinti, tiesiog juoda klasikinė suknelė arba juodos spalvos lietpaltis ir tu 'žvaigždė'.



Noriu kelis žodžius pasakyti apie tobulą Giangranco Ferre apvalų akinių modelį, be galo gražus ir puikiai tinka prie mano veido. Atrodo taip neįprastai ir labai stilingai. O kaip jums tokie drąsesnį akinių rėmeliai?




Aš manau ne tik forma, bet ir akių rėmelių atspalvis turi reikšmės. Jeigu man prie širdies juodos spalvos klasikiniai variantai, niekas nesako, kad negali būti kitų atspalvių. Nuostabiai atrodo ne tik bordo, raudonas, bet ir šviesiai violetinis atspalviai.



Matuotis, matuotis ir dar kartą matuotis. Nesvarbu, kas jūsų galvoje, reikia pasimatuoti visus variantus ir tik tada padaryti sprendimą, Aš jau po kelių variantų supratau koks modelis man patinka, tačiau nenustojau matuotis vien tam, kad įsitikinti, kad taip ir yra. Kaip pasimatuoji dešimtis variantų, o tavo galvoje vistiek tie tobuli akiniai, tai geras ženklas, kad reikia prie jų grįžti dar vieną kartą ir gal būt padaryti tinkamą sprendimą, o gal būt pamatuoti dar kelis kitus modelius palyginimui.






Štai ir mano pasirinkimas iš Tom Ford, juodos spalvos rėmeliai, auksinės spalvos detalės, neįprasta madinga ir labai charizmatiška forma.




O kaip Jums baltos spalvos akinių rėmeliai? Pasakysiu nuoširdžiai, turėjau baltos spalvos saulės akinius, buvo viskas gerai, puikiai tinka vasarą prie šviesių drabužių, bet šitas variantas visiškai ne mano istorija. Mano veido atspalvis net pasikeitė, todėl noriu pasakyti dar kartą, atspalviai turi reikšmės.



Kas patiko man labiausiai? Optikos Pasaulis salono konsultantai, kurie turi tiek kantrybės, kokios nuoširdžiai nori padėti išsirinkti tobulus rėmelius tik tau, kurios nespaudžia ir palieka spręsti patiems, kas tinka ir patinka. 






Nors Lietuvoje žiema, o iki pavasario liko vos keturi mėnesiai, aš negalėjau nepasimatuoti nuostabiu Balenciaga saulės akinių iš naujausios kolekcijos. Vasara, ateik greičiau, nes tobuli saulės akiniai naujam sezonui jau atrasti ir įrašyti į norų sąrašą pirmu numeriu.


Pabaigai nuotrauka į Instagram. Noriu priminti, kad akiniai yra gaminami, tai užtrunka nuo 5 darbo dienų iki 3-4savaiciu. Šiandien važiuosiu pasiimti savo 'gražuolių'.


Noriu priminti, kad Optikos pasaulis siūlo įsigyti ir dovanų kuponą, taip pradžiuginti savo artimuosius dar lengviau. Tegul tai būna dar vienas modelis kolekcijoje, o gal tiesiog regėjimo patikrinimas arba naujų spalvotų lęšių užsakymas, dovanų kuponas suteikia laisvę rinktis.



Mano pusė dienos Optikos Pasaulis salone prabėgo nepastebimai greitai, aš labai džiaugiuosi, kad pasimatavau visus įmanomus modelius, žiūrint į nuotraukas suprantu kas tinka mano veidui, o kokių formų geriau atsisakyti. Labai rekomenduoju užsukti į salonus ir išsirinkti sau naujus akių rėmelius, juk akiniai tai stilingas aksesuaras, kuris ne tik koreguoja jūsų regėjimą, bet ir suteikia jūsų asmeniniam stiliui išskirtinumo.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig