2017 m. gruodžio 15 d., penktadienis

Smashbox Be Legendary Metallic Lip


Po Kalėdinio Pop-up shop labai skubėjau mano, nes liko tiek nebaigtų įrašų, kad net pačiai baisoka darosi. baisu paleisti situacija ir pripažinti, kad blogas jau nebe pirmoje vietoje. Bandau taisyti situacija, juk Kalėdos, stebuklų metas, visi nieko nespėjome, o taip norisi kartais daryti kelis darbus iš karto. Šiandien jūsų dėmesiui labai gražus Shmashbox ryškiai raudonos spalvos lūpų blizgesys, kuris tikrai suteikia Kalėdinės nuotaikos nežiūrint į visišką pilkumą už mano lango.







Be Legendary Metallic Lip

Lūpų blizgis

Itin prisotintas skystas lūpų gelis, kuris lūpoms vienu potėpiu suteikia sodrią, blizgią spalvą, tolygiai paskirstyti pigmentai atspindi šviesą visais kampais, sukurdami trimates, optiškai putlesnes lūpas. Dėl tikslaus kūgio formos aplikatoriaus ir plonos plėvelės technologijos lūpos padengiamos lengvai, tolygiai ir komfortiškai – jos neišsausėja ir netampa šiurkščios. Galite rinktis iš aštuonių skirtingų atspalvių – nuo intensyviai raudono iki prislopinto rožinio. „Be Legendary“ skysti pigmentai pabrėžia jūsų lūpas, kiekvienoje nuotraukoje jos atrodys spindinčios, putlios ir ryškios.

Kaina: 24,95 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt







Mano nuomonė:

Pasakysiu nuoširdžiai, gavau visus įmanomus Smashbox blizgesių atspalvius, tačiau darbų ir renginių tiek, kad aš nespėju net jų i6traukti iš reklaminio maišiuko. Būtent todėl, jūsų dėmesiui ne pilnas pasakojimas apie visus atspalvius, o tik raudona vyšnainė ant torto Smashbox Be Legendary Metallic Lip (spalva Crimson Chrome). Labai logiška, kad aš testavimą pradėjau būtent nuo šio atspalvio, nes raudonos lūpos mano 'must have' nepriklausomai nuo sezono ir Kalėdinės nuotaikos. Lūpų blizgesio aplikatorius patogus, leidžia labai gražiai ir tiksliai nudažyti lūpas. Labai rekomenduoju naudoti pieštuką, nes dėl savo tirštos konsistencijos lūpų blizgis vis g bando pabėgti už lūpų kontūrą. Tikriausiai aš jau pripratau prie matinių lūpų dažų, todėl dažniausiai darau taip: matiniu lūpų dažu nudažau visas lūpas, o šį blizgį naudoju kaip akcentą, tada man paprasčiau užmiršti apie savo lūpas ir pastoviai nežiūrėti kokios spalvos mano dantys, ar lūpų blizgesys vis dar vietoje. Taip, jis nepabėga, tačiau einant į renginius, aš noriu atsipalaiduoti ir jaustis užtikrintai.
Aš manau, kad naujieji Smashbox Be Legendary Metallic Lip patiks visoms kreminių lūpų dažų mylėtojams ir gerbėjams.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig